    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jazda pod wplywem alkocholu
    Date: Fri, 26 May 2006 08:18:32 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 25.05.2006 Marcin Żyła <m...@m...com> napisał/a:
    > Niekoniecznie. Ale powiedz, dlaczego NIGDY nie pijesz? Aż tak różnisz
    > się od reszty ludzkości, ze dobre winy - odpowiednio dobrane etc nie
    > jest miłym dodatkiem do posiłku?
    > Czy drink / szklanka łyskacza są niesmaczne?
    > Czy problem jest w smaku czy w lęku "a co będzie jak się spodoba"?

    Oj Imienniku, Imienniku, przecież zdaje się wcześniej napisano, że to nie
    było NIGDY a że nie smakuje i już. Ktoś wypił raz czy drugi, mogło
    niesmakować bo nie wszystko wszystkim smakuje, albo może miał małą
    tolerancję na alkohol (i np. mówiąc obrazowo się porzygał). Ja bynajmniej
    od alkoholu nie stronie co nie znaczy, że mi wszystko z z Twojej listy
    smakuje. Dałbym Ci popić taniej wódki ryżowej którą pewnie się raczy
    całkiem spora część ludzkości i wtedy byśmy może pogadali o lękach :) Tak,
    że serio lepiej nie dorabiaj teorii a najlepiej już skończcie tę pyskówkę.

    --
    Marcin