  • Data: 2006-06-12 11:34:07
    Temat: Re: Jazda pod wplywem alkocholu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 22 May 2006, Andrzej Lawa wrote:

    > To akurat jest mało istotne.

    Jakby ci taki rozplaszczył przednie koło roweru na którym siedzisz
    to mógłbyś zmienić zdanie.
    Tak, miałem (nie)przyjemność... po prawdzie ładnych kilka lat
    temu (obręcz natychmiast odkupił, widelec lekkie odgięcie ma bo nie
    przyuważyłem - machnąłem ręką, tym rowerem jeżdże teraz już tylko
    do lasu, nikt nie ukradnie ;))
    Patrzył na mnie (okazało się ze "na wylot", bo spodziewał się co
    najmniej tramwaju :>) a dzwonek... no miał jakieś "umpa-umpa"
    włączone i tyle.

    pozdrowienia, Gotfryd