  • Data: 2007-08-07 15:15:17
    Temat: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f9a1ar$ehd$1@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@p...onet.pl> pisze:

    > Długo by dyskutować, chciałbym tego uniknąć, zwłaszcza znając Twoje
    > poglądy. Skoro nie przekonamy się nawzajem, szkoda klawiatury :)
    Unikniesz łatwo bo nie zamierzam zachęcać.
    A celem dyskusji nie musi być przekonanie kontrdyskutanta. Warto dyskutować
    dla samego poznania cudzych poglądów, coby mieć horyzont szerszy.
    No, ale ty moje poglądy - jak twierdzisz - znasz, a ja z łatwością
    powściągnę ciekawość twoich.
    Zatem dyskusji nie będzie.

    --
    Jotte