  • Data: 2007-08-07 14:18:49
    Temat: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 7 Aug 2007, Jotte wrote:

    > W wiadomości news:f99rvu$uak$1@news.onet.pl Liwiusz
    > Nie misusz.
    > Ze swej strony myślę, źe nie muszę tłumaczyć, że automatycznie stosowane
    > kryterium czysto "ekonomicznego" często prowadzi do absurdalnych wniosków.

    Przecież sam się na nim naciąłeś, powołując się na przypadek nieznanego
    sprawcy.

    > Tu jednak ustawodawca dał ciała (jak to u nas nierzadko bywa), czego
    > przykładem jest status pieprzonego rowerzysty.

    A pieszego nie?
    Co do rowerzystów, to niektórzy są ubezpieczeni - problem w tym, że
    ubezpieczenie zdaje się jest nieproporcjonalnie drogie oraz *nie*
    przewiduje najgroźniejszego - renty.
    Do jakiej kwoty *katastrofy* działa ubezpieczenie samochodu,
    rzędu kilkaset zł za rok?

    pzdr, Gotfryd