  • Data: 2007-08-07 21:01:19
    Temat: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "andrzej" <u...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:f9a557$p77$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Mariusz" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Nie myslę. Widziałem na własne oczy, że pomagają, gdy zapalone i widziałem
    > na własne oczy, że jedżdżą maskujący się debile

    > K**** ileż można pisać! Prawie zawsze w jasny dzień nie są potrzebne
    > zapalone światła, ale jest wystarczająco ciemnych dni (pór dnia) w czasie
    > których nie można dać wyboru debilom.

    > Bo tam jedżdża ludzie, którzy nie mają samochodu w pierwszym pokoleniu,
    > złożonego z dwóch kawałków, które zostały kupione za całą zebraną z pola
    > pszenice i z chęcią wydają kase na dwie zapasowe żarówki zamiast na
> [...]

    Takim tokiem myslenia mozna by wprowadzić całkowity zakaz picia alkoholu
    ponieważ w Polsce jest on naduzywany a w zakładach psychiatrycznych nie ma
    już miejsc na leczenie alkoholików, taki alkoholik musi czekac nawet rok
    zeby mogl sie dostac do szpitala na leczenie, w dodatku my musimy "na nich
    robić" po to zeby mozna bylo ich leczyć i ich utrzymać przy zyciu, papierosy
    tez nalezalo by zlikwidowac - za duzo ludzi choruje na raka. Myśle ze
    chorujących na raka i głupiejących od wódy lub zapadających na rozne
    schorzenia od alkoholu czy papierosów znajdzie sie wiecej niż ludzi z
    wypadków.