  • Date: Tue, 07 Aug 2007 02:47:48 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    <f982tl$g0f$1@news.dialog.net.pl> <5...@n...lechistan.com>
    <f98cr3$8li$4@srv.cyf-kr.edu.pl>

    Jacek_P napisał(a):

    > Rozumiem, ze ty spokojnie jestes w stanie rzucic z kieszeni
    > odszkodowanie do poziomu powyzej miliona euro?
    > Nie rob sobie jaj!

    Sam sobie nie rób jaj. Jakie szkody sobie wyobrażasz, które są możliwe
    do spowodowania przez pieszego (pomijam celowe działania typu
    podkładanie bomb czy wywijanie nożem, bo tego żadne OC nie obejmuje) i
    które mogą sięgnąć takich sum?

    I nie pitol mi o przebieganiu przez jezdnię, panice jakiegoś kierowcy i
    efekcie domina - bo wtedy ubezpieczyciel też nie będzie chętny wypłacać
    odszkodowanie i będzie próbować zwalić na spanikowanego kierowcę. A
    ubezpieczyciela na pewno stać na lepszego prawnika, niż biednego żuczka,
    który nie jest wart nawet 2 miliony złotych (bo taki jest limit
    odpowiedzialności OC "osobowego" w PZU). I poszkodowani i tak przez lata
    nic nie dostaną.