  • Data: 2007-08-07 06:36:43
    Temat: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: stern <s...@n...to> szukaj wiadomości tego autora

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Mon, 06 Aug
    2007 10:56:14 +0200, andrzej zeznał(a):

    > WeOE po?ó? na jednej szali co najmniej wi?ksz? szanse na uratowanie czyjego?,
    > lub swojego ?ycia a na drugiej szali to co ci? je?dzenie na ?wiat?ach
    > kosztuje.

    jesteś za wprowadzeniem zakazu jazdy samochodem, koleją, samolotem,
    zakazem trzymania zwierząt, odstrzałem wszystkich dzikich zwierząt i
    przymusowym zamknięciem ludzi w klatkach ?

    to sprawi, że niewiele osób będzie ginać