  • Data: 2007-08-06 21:41:02
    Temat: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: "andrzej" <u...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:f980ms$bb3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "andrzej" <u...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Ech mozna tłumaczyć w nieskonczoność

    Ale po co? Przecież to jest prosta sprawa, nad którą ludzie normalni powinni
    się tylko 5 minut zastanawiać.
    Jak się dowiedziałem o propozycji tego obowiązku to szybko przypomniałem
    sobie tych wszystkich idiotów, którzy maskowali się przede mną w
    nieokreślonej porze dnia i ucieszyłęm się, że nie zostawi się im wyboru.
    Potem zaraz skalkulowałem ile mnie to będzie kosztować. Z wyliczenia wyszło
    mi prawie zero, więc tak skończyłem rozważanie tego tematu. Widzę, tutaj, że
    domagasz się zniesienia tego prawa, więc zaciekawiony pytam co zapomniałęm
    na tej szalce położyć.

    --
    andrzej