  • Data: 2009-07-20 10:54:01
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 20 Jul 2009 09:04:26 +0200, szerszen napisał(a):
    > nadal nie rozumiesz, to ze policjant jest bez munduru, nie czyni z niego
    > cywila, nadal jest policjantem, ktroego polecen nalezy sluchac

    Żeby policjant był traktowany jako policjant, niech w jakikolwiek sposób
    spróbuje poinformować o tym kim jest. Banda karków wyskakująca z cywilnego
    samochodu nie bardzo pasuje - tak trudno im było postawić na dachu koguta?
    Jak byli tak źle przygotowani do akcji, to powinni byli zrezygnować z jej
    przeprowadzenia.

    > no i dalej udowadniasz ze nie zrozumiales :)

    Czego? Że mam prawo uciekać przed napadającym mnie dresem?

    > a skad wiesz czy idac z bronia nie komunikowali ze sa policjantami, skad
    > wiesz czy w rekach, badz na szyi nie mili blach itd, to sa te inne
    > okolicznosci o ktorych mowie, a o ktorych nie masz zielonego pojecia

    Tak, pierwsze na co zwracasz uwagę gdy biegnie do Ciebie banda karków to
    wsłuchiwanie się o czym krzyczą, albo przyglądać się czy przypadkiem nie
    mają w kieszeniach "blach"... Sorry, ale od tego mają koguty do postawienia
    na aucie (lub choćby w kokpicie...

    > jak dotad, wies ztylko tyle co doniosa ci szukajace sensacji media

    Ta, na pewno media kłamią - policjantom zamknięto usta i nie mogą powiedzieć
    prawdy że byli w pełni umundurowani a napis "policja" na drzwiach pomalowali
    dodatkowo neonowym pisakiem...

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944