  • Data: 2009-07-20 11:29:43
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baloo" <n...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:h41jnl$h65$1@news.onet.pl...

    > W takim razie nie wiem nawet co powiedzieć, bo dla mnie to szaleństwo.

    szalenstwem jest uciekanie przez napastnikiem z bronia w nadziei ze moze sie
    uda

    > Przy czym prawdopodobieństwo trafienia uciekającego człowieka spada
    > znacząco w stosunku do tego, który czeka nieruchomo i karnie na ciąg
    > dalszy.

    tak ci sie tylko wydaje, wszystko zalezy od odleglosci, natomiast jesli
    poczekasz, to albo sprawa wyjasni sie sama, albo masz wiecej czasu na
    spokojne przeanalizowanie sytuacji i zareagowanie duzo odpowiedniejsze niz
    paniczna ucieczka bez planu

    > Pewnie jakby się zatrzymali, to usłyszeliby jedynie "Brawo! Masz bonus w
    > postaci dodatkowego życia za to, że się zatrzymałeś" ;-)

    pewne jest to, ze gdyby nie uciekli, to by zyli

    wiec jak narazie to ja mam racje