  • 11. Data: 2009-10-08 10:33:28
    Temat: Re: Jakie mogąbyć konsekwencje. (Ustawa o pracownikach sądów i prokuratury)
    Od: "matusm" <m...@p...onet.pl>

    news:haihu8$oo7$2@inews.gazeta.pl...

    > To miała wygraną sprawę w sądzie ...
    >

    > --
    > @2009 Johnson
    Tia ,,tia bo to caly czas chodzi o przysadowy burdel to nie bylo podstaw do
    zwolnienia,gdyby tak to byl jakis inny burdel to co innego

    ale tumanie pieprzysz aby pieprzyc

    --
    Pozdrowienia
    matusm

  • 12. Data: 2009-10-08 11:38:17
    Od: BK <b...@g...com>

    On Oct 7, 7:06 pm, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Bo nie przeczytałeś ustawy, choćby następnego artykułu. Najpierw czytasz
    > ustawę potem piszesz.
    >
    > --
    > @2009 Johnson
    > Gdy widzisz mędrca, myśl o tym, by mu dorównać. Gdy widzisz tego, komu
    > brak rozsądku, zastanów się nad sobą samym.

    Czytalem i nigdzie nie widze sprzecznosci. Zwlaszcza w nastepnym art.
    [11a] dotyczacym delegowania pracownikow.

    Natomiast art.12 wyraznie mowi, ze do pracownikow sadow i prokuratur
    art. 52 kp stosuje sie odpowiednio. Wiec sprzecznosci nie widze i
    mozna zwolnic pracownika sadu/prokuratury na podstawie art. 52.

    Moze Ty nie czytales ustawy tylko cos Ci sie wydaje?

    Bo poki co piszesz "bzdury" "bo ja tak mowie" a tak to burek na ulicy
    moze sobie poszczekac, a nie czlowiek dyskutowac.

  • 13. Data: 2009-10-08 11:44:52
    Od: BK <b...@g...com>

> [...]
    > Gdy widzisz mędrca, myśl o tym, by mu dorównać. Gdy widzisz tego, komu
    > brak rozsądku, zastanów się nad sobą samym.

    Zadalem sobie [sam nie wiem po co] trud sprawdzenia i zapewne nasz
    burczacy tu kolega zatrzymal sie na znajomosci ustawy w 2005 roku
    kiedy to jeszcze nie bylo przepisu o stosowaniu art. 52 KP wobec
    pracownikow sadow i prokuratury. Pozniej sie ten przepis pojawil i
    stad problem :)

  • 14. Data: 2009-10-08 12:17:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    BK pisze:

    > Moze Ty nie czytales ustawy tylko cos Ci sie wydaje?

    Przyznaje się, że wcześniej przeczytałem niedokładnie :)
    Ale na swoje usprawiedliwienie dodam że potem przeczytałam jeszcze raz i
    cofnąłem posta.
    Ale uważam że nawet na gruncie art. 52 kp nie będzie to - *zazwyczaj* -
    ciężkie naruszenie podstawowych obowiązków pracowniczych.

    > Bo poki co piszesz "bzdury" "bo ja tak mowie" a tak to burek na ulicy
    > moze sobie poszczekac, a nie czlowiek dyskutowac.

    I co mi zrobisz??

    --
    @2009 Johnson

  • 15. Data: 2009-10-08 13:09:45
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 08-10-2009 o 14:17:40 Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > Ale uważam że nawet na gruncie art. 52 kp nie będzie to - *zazwyczaj* -
    > ciężkie naruszenie podstawowych obowiązków pracowniczych.

    Co prawda nie wiem czy to jest w temacie czy nie, ale w razie gdyby bylło,
    to w ustawie o ograniczeniu prowadzenia DG przez funkcjonariusz publicznych
    jest powołanie się wprost na art. 52 KP

    --
    Tomek

  • 16. Data: 2009-10-08 13:28:43
    Od: BK <b...@g...com>

    On Oct 8, 2:17 pm, Johnson <j...@n...pl> wrote:

> [...]
    > Ale uważam że nawet na gruncie art. 52 kp nie będzie to - *zazwyczaj* -
    > ciężkie naruszenie podstawowych obowiązków pracowniczych.

    Czy bedzie ciezkie czy nie to zbada pracodawca ew. pozniej sad. Zwykle
    jest to ciezkie bo ten zakaz wprowadzono w jakims konkretnym celu.

    > I co mi zrobisz??

    A czy ja mowie, ze co chce Ci robic? :) Sam sie martw co ze soba
    robic :)