  • 1. Data: 2009-10-06 07:56:19
    Temat: Jakie mogąbyć konsekwencje. (Ustawa o pracownikach sądów i prokuratury)
    Od: "Anka" <a...@p...onet.pl>

    Witam,

    Podpadam pod ustawę z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i
    prokuratury.
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU19981621125

    Chodzi mi o art. 11:
    1. Urzędnik nie może podejmować dodatkowego zatrudnienia bez zgody
    przełożonego.
    2. Urzędnik nie może wykonywać zajęć sprzecznych z obowiązkami urzędnika i
    podważających zaufanie do sądu lub prokuratury.

    Czy ktoś mógłby mi odpowiedzieć jakie konsekwencje mogę ponieść w przypadku
    podjęcia dodatkowego zatrudnienia ?
    Jeżeli ma to znaczenie to prosiła bym o wyszczególnienie co będzie w przypadku
    umowy o dzieło, umowy zlecenia, umowy o pracę jak i założenia własnej
    działalności.

    Wiem, że moje szefostwo w życiu się nie zgodzi na jakiekolwiek dodatkowe
    zatrudnienie. Czy gdybym podjęła pracę na podstawie którejkolwiek z wyżej
    wymienionych form, to czy obecny pracodawca dowiedział by się o tym od
    jakiejkolwiek z instytucji typu ZUS, US czy jeszcze coś innego ?

    Bo tak to już jest, że urzędasy tak dobrze zarabiają, że wszyscy wychodzą z
    założenia, że więcej już dorabiać nie powinni ;)

    Anka

  • 2. Data: 2009-10-06 08:04:37
    Od: BK <b...@g...com>

    On Oct 6, 9:56 am, "Anka" <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Bo tak to już jest, że urzędasy tak dobrze zarabiają, że wszyscy wychodzą z
    > założenia, że więcej już dorabiać nie powinni ;)

    O ile dobrze pamietam nie ma obowiazku bycia urzedasem. Jak ktos sie
    decyduje na prace w sadzie lub prokuraturze to powinien rozumiec swoja
    pozycje i posiadac jakies minimum odpowiedzialnosci. Jesli uwazasz, ze
    jestes niedoceniana jako urzedas - zmien prace.

    Co do konsekwencji - grozi Ci art. 52 Kodeksu pracy czyli zwolnienie
    dyscyplinarne.

  • 3. Data: 2009-10-06 13:06:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    BK pisze:

    > Co do konsekwencji - grozi Ci art. 52 Kodeksu pracy czyli zwolnienie
    > dyscyplinarne.

    Bzdury.

    --
    @2009 Johnson

  • 4. Data: 2009-10-06 15:32:35
    Od: piotrl <p...@g...com>

    Kolega umie powiedzieć coś więcej, czy tyko na tyle starczyło weny ?

    U mnie w sądzie zwolniono koleżankę dokładnie z art. 52 k.p., bo nie
    uzyskała zgody
    prezesowej na dodatkowe zatrudnienie.

  • 5. Data: 2009-10-06 17:41:55
    Od: BK <b...@g...com>

> [...]
    > Gdy widzisz mędrca, myśl o tym, by mu dorównać. Gdy widzisz tego, komu
    > brak rozsądku, zastanów się nad sobą samym.

    Bzdury bo?

  • 6. Data: 2009-10-06 23:57:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    piotrl pisze:
    > Kolega umie powiedzieć coś więcej, czy tyko na tyle starczyło weny ?
    >
    > U mnie w sądzie zwolniono koleżankę dokładnie z art. 52 k.p., bo nie
    > uzyskała zgody prezesowej na dodatkowe zatrudnienie.

    Co samo z siebie nie stanowi dowodu na to, że takie zwolnienie było w
    pełni legalne ;)

    Ale to tak tylko w kwestii formalnej.

    PS: naucz się cytować po ludzku, OK?

  • 7. Data: 2009-10-07 17:06:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    BK pisze:

    > Bzdury bo?

    Bo nie przeczytałeś ustawy, choćby następnego artykułu. Najpierw czytasz
    ustawę potem piszesz.

    --
    @2009 Johnson

  • 8. Data: 2009-10-07 17:08:27
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    piotrl pisze:

    > U mnie w sądzie zwolniono koleżankę dokładnie z art. 52 k.p., bo nie
    > uzyskała zgody
    > prezesowej na dodatkowe zatrudnienie.

    To miała wygraną sprawę w sądzie ...

    --
    @2009 Johnson

  • 9. Data: 2009-10-07 17:09:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    BK pisze:

    > Bzdury bo?

    Bo tak mówię.

    --
    @2009 Johnson

  • 10. Data: 2009-10-08 10:31:11
    Od: "matusm" <m...@p...onet.pl>

    > Bo tak mówię.
    >
    > --
    > @2009 Johnson

    No tak,,,, bo ta pracownica ,dorabiala w przysadowym burdelu wiec nie mogla
    byc zwolniona z sadu

    --
    Pozdrowienia
    matusm