  • 1. Data: 2009-10-06 08:39:02
    Temat: lokal komunalny - kilka pytań
    Od: Łukasz Rostalski <"lukasz[cut]"@rostalski[wytnij].pl>

    Witam,
    mam taki problem bo nie wiem co w takiej sytuacji zrobić. Sprawa wygląda
    tak że babcia była głównym najemcą lokalu komunalnego a ja byłem tam
    zameldowany od ok 12 lat. Niestety babcia zmarła i teraz nie wiem co
    dalej. Czy mogę stać się głównym najemcą tego lokalu, czy może będą mi
    kazać szukać nowego lokalu. Proszę o jakieś informacje co i jak
    ewentualnie gdzie się udać.

  • 2. Data: 2009-10-06 11:10:19
    Temat: Re: lokal komunalny - kilka pytań
    Od: mecenas <m...@o...pl>

    Łukasz Rostalski pisze:
> [...]
    > dalej. Czy mogę stać się głównym najemcą tego lokalu, czy może będą mi
    > kazać szukać nowego lokalu. Proszę o jakieś informacje co i jak

    Pierwsze kroki kierujesz do właściciela lub zarządcy. Będzie to gmina
    (miasto) lub zarząd budynków mieszkalnych czy inny podmiot zajmujący
    się tym lokalem. Zgłaszasz fakt zgonu najemcy i składasz wniosek na
    piśmie , że to Ty wstąpiłeś w stosunek najmu. Na pewno otrzymasz
    odpowiedź, na 90% będzie negatywna. Nie wiem jak wyglądała Twoja
    sytuacja mieszkania w tym lokalu więc dlatego napisałem , że na 90%.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2009-10-06 11:18:08
    Od: Łukasz Rostalski <"lukasz[cut]"@rostalski[wytnij].pl>

    mecenas pisze:
> [...]
    > odpowiedź, na 90% będzie negatywna. Nie wiem jak wyglądała Twoja
    > sytuacja mieszkania w tym lokalu więc dlatego napisałem , że na 90%.

    Kiedyś chciałem zostać głównym najemcą, ale jak poszedłem do urzędu miasta
    to mi powiedzieli że nie mogę nim zostać, bo pewnie zarabiam więcej niż
    jakiś limit i mi się to mieszkanie nie należy. Co to znaczy moja sytuacja
    mieszkaniowa, bo obecnie to moje jedyne miejsce zamieszkania.

  • 4. Data: 2009-10-06 18:45:47
    Od: "grafik" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Łukasz Rostalski" <"lukasz[cut]"@rostalski[wytnij].pl> napisał w
    wiadomości news:4acb2770$1@news.home.net.pl...
    mecenas pisze:
> [...]

    jakiś limit i mi się to mieszkanie nie należy. Co to znaczy moja sytuacja
    mieszkaniowa, bo obecnie to moje jedyne miejsce zamieszkania.

    praktycznie to i tak zostaniesz w tym mieszkaniu- jesli nie masz żony
    zmieszkaniem lub udziałów w innym mieszkaniu czy domu to gmina musi ći dac
    lokal zastepczy. Lokali nie ma więc pewnie bedziesz miał podniesiony czynsz
    jako nieuprawniony i tyle. Jeśli naprawdę mieszkałeś i sąsiedzi mogą to
    poswiadczyć to mozliwe że dostaniesz przydział. ale to tylko na drodze
    sadowej. mieszkanie czuy raczej przydział nalezy się zonie męzowi
    idzieciom-jesli cały czas mieszkały . Wnuk nusi to otrzymać na drodze
    sadowej.