  • 1. Data: 2009-10-05 19:28:22
    Temat: Umowa zlecenia a praca.
    Od: "KS" <k...@o...pl>

    Witam,

    Pracując na etacie w pewnej firmie chce podjąć się napisania programu dla
    innej firmy.
    Jak mogę to zrobic legalnie? Jaka umowa, na co zwrócic uwage w umowie?

    Pozdrawiam
    K.S.

  • 2. Data: 2009-10-05 19:54:39
    Temat: Re: Umowa zlecenia a praca.
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KS" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Pracując na etacie w pewnej firmie chce podjąć się napisania programu dla
    > innej firmy.
    > Jak mogę to zrobic legalnie? Jaka umowa, na co zwrócic uwage w umowie?

    Jak program to zdecydowanie umowa o dzielo a nie zlecenie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-10-05 19:58:55
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KS" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jak mogę to zrobic legalnie? Jaka umowa, na co zwrócic uwage w umowie?

    Co do szczegolow, to sie madrzejsi ode mnie beda wypowiadac, ale moze
    napisz, czy chcialbys dac im kody zrodlowe i moga sobie robic z tym, co chca
    (np. dalej sprzedawac), czy tez moze sama wersje skiompilowana i tylko
    licencje na uzytkowanie?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-10-05 20:16:30
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 5 Oct 2009 21:58:55 +0200, SDD napisał(a):

> [...]
    > (np. dalej sprzedawac), czy tez moze sama wersje skiompilowana i tylko

    ktoś pokazał mi zakodowane źródła php, że nie da się odkodować, więc dalej
    mogą sobie sprzedawać...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_2.php

  • 5. Data: 2009-10-05 20:46:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > ktoś pokazał mi zakodowane źródła php, że nie da się odkodować, więc dalej
    > mogą sobie sprzedawać...

    co to są zakodowane zródła php ???

  • 6. Data: 2009-10-05 20:57:53
    Od: Paul <e...@e...com>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > nie da się odkodować

    ROTFL

  • 7. Data: 2009-10-05 21:13:38
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości news:hadk74$o3i$1@inews.gazeta.pl...

    > ktoś pokazał mi zakodowane źródła php, że nie da się odkodować, więc dalej
    > mogą sobie sprzedawać...

    Moze to byly zrodla zakodowane jakims PGP :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-10-05 21:38:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hadhce$9e8$1@news.dialog.net.pl KS <k...@o...pl>
    pisze:

    > Pracując na etacie w pewnej firmie chce podjąć się napisania programu dla
    > innej firmy.
    > Jak mogę to zrobic legalnie?
    Zwyczajnie, zawrzeć umowę, odprowadzić haracz instytucjom państwowym.

    > Jaka umowa,
    O dzieło.

    > na co zwrócic uwage w umowie?
    Na dokładną specyfikację dzieła (parametry - dzieło musi byc odebrane),
    terminy, sposób przeniesienia praw autorskich, cenę, kary umowne - wiele
    rzeczy, nie sposób tak książkowo wymienić.

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2009-10-05 22:22:36
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "KS" <k...@o...pl> wrote
    > Pracując na etacie w pewnej firmie chce podjąć się napisania programu dla
    > innej firmy.

    O ile w tej firmie, gdzie pracujesz nie masz jakiś klauzul o zakazie
    konkurenyjnej działalności lub za taką napisanie tego programu uznać nie
    można to zawierasz umowę o dzieło i robisz. Jotte dobrze napisał na co
    zwrócic uwagę.

  • 10. Data: 2009-10-05 22:23:15
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "SDD" <s...@t...pl> wrote
    > Moze to byly zrodla zakodowane jakims PGP :)

    Tylko jak takie coś ma być potem parsowane i użytkowane przez serwer bez
    dekodowania?