  • 11. Data: 2009-07-24 08:28:42
    Temat: Re: Jakie masz szanse w walce z TPSA ?
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 23 Jul 2009 06:43:25 -0700 (PDT), Andrzej napisał(a):

    > Wiem ze ze zdroworozsadkowego punktu widzenia sprawiedliwosc jest po
    > mojej stronie, natomiast wiem tez ze zdroworozsadkowy punkt widzenie
    > czasem ma sie nijak do procedur i przepisow prawnych.

    Ja tam nie widzę żeby sprawiedliwość była po Twojej stronie - nie
    wypowiedziałeś prawidłowo umowy i nie poinformowałeś o nowym adresie
    korespondencyjnym. Co masz w regulaminie? Czy faktycznie wg niego
    umowa wygasa tak jak napisał Andrew czy też wygasa jeśli nie da się
    przenieść linii.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 12. Data: 2009-07-24 08:29:40
    Od: Andrzej <a...@g...com>

    On 24 Lip, 10:25, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    > No to wykaż, że zgłosiłeś - na razie o to chodzi

    > Generalnie tam, gdzie ją wytoczą - tu ograniczeń nie ma, ale Ty zawsze
    > możesz wnioskować do sądu o przeniesienie jej do Twojego miejsca
    > zamieszkania.
    >
    > M.

    No to oczywiste jest ze wytocza w Zamosciu, bo na pewno krocej sie tam
    czeka, byc moze maja tam jakies "ulatwienia" no i oczywiscie nie kazdy
    ma czas i mozliwosci zeby jechac przez pol Polski na rozprawe...
    Czyli nie jest tak ze rozprawa musi sie odbyc w miejscu wykonywania
    umowy? Moga ja wytoczyc w dowolnym miejscie w Polsce?

    A.

  • 13. Data: 2009-07-24 08:30:20
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 07:27:34 +0200, Andrew napisał(a):

    > Z tego co pamietam, to regulaminie tp jest zapis o wygaśnieciu umowy w
    > przypadku utraty tytułu prawnego do lokalu. Moze się na to powołać.

    Masz na myśli to?

    "4) utraty tytułu prawnego do nieruchomości lub lokalu, o ile w terminie 30
    dni Abonent nie złoży zamówienia wskazującego inne miejsce instalacji
    zakończenia sieci,"

    Przecież złożył wniosek - więc umowa nie wygasła.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 14. Data: 2009-07-24 08:41:18
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał
    w wiadomości

    > nie poinformowałeś o nowym adresie
    > korespondencyjnym.

    A skąd ten wniosek?

  • 15. Data: 2009-07-24 08:56:17
    Od: Andrzej <a...@g...com>

    On 24 Lip, 10:28, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > korespondencyjnym. Co masz w regulaminie? Czy faktycznie wg niego
    > umowa wygasa tak jak napisał Andrew czy też wygasa jeśli nie da się

    Poinformowalem TPSA o tym ze zmieniam miejsce zamieszkania, TPSA miala
    i nowy adres i adres zameldowania. Wyslane pod ktorykolwiek z tych
    adresow pismo bym otrzymal. No ale pracownikom tej firmy po prostu nie
    chce sie myslec logicznie. Uwazasz ze sprawiedliwosc jest po stronie
    TPSA, pomimo ze zostalem wprowadzony w blad przez jej pracownika?
    Poinformowal mnie ze umowa wygasa ze wzgledu na brak mozliwosci
    technicznych swiadczenia uslugi w nowej lokalizacji. Jest taki punkt
    regulaminu:

    6. TP może rozwiązać Umowę o świadczenie Usługi z zachowaniem
    miesięcznego okresu
    wypowiedzenia ze skutkiem na koniec Okresu rozliczeniowego w
    przypadku:
    1) zaprzestania świadczenia Usługi,
    2) braku możliwości jej świadczenia ze względu na zaistniałe warunki
    techniczne.

    Kto (kto nie jest prawnikiem, albo nie mial wczesniej tego typu
    doswiadczen) po otrzymaniu takiej informacji od pracownika TPSA i
    braku korespondencji od tej firmy zastanawia sie czy moze jeszcze nie
    wysylac do nich jakis pism?

  • 16. Data: 2009-07-24 08:56:50
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 10:41:18 +0200, Baloo napisał(a):

    > A skąd ten wniosek?

    "Oczywiscie jako ze pismo wyslane zostalo na stary adres o fakcie ze umowa
    jednak nie wygasla i TPSA ma jakies propozycje nic nie wiedzialem."

    Andrzej błędnie założył że podając we wniosku o przeniesienie nowy adres
    korespondencja też będzie tam kierowana - co jest nieprawdą, bo adres
    miejsca instalacji i adres do korespondencji to dwa niezależne adresy
    (jest jeszcze adres wysłania rachunku i siedziby klienta - każdy może
    być inny).
    Więc skoro nie złożył wniosku o zmianę *adresu do korespondencji*
    (tak zakładam bo inaczej pewnie by o tym napisał) to pretensje może
    mieć tylko do siebie. Dla mnie to dziwne że nie odwiedzał starego
    mieszkania żeby zapytać czy nie ma jakiegoś listu do niego - może
    ich tak zgolił na cenie że wolał się nie pokazywać ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 17. Data: 2009-07-24 09:09:34
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 01:56:17 -0700 (PDT), Andrzej napisał(a):

> [...]
    > i nowy adres i adres zameldowania. Wyslane pod ktorykolwiek z tych
    > adresow pismo bym otrzymal. No ale pracownikom tej firmy po prostu nie

    Pracownik BL ma postępować wg procedur to raz, a dwa to że wypełnienie
    wniosku o przeniesienie linii nie zmienia adresu do korespondencji.
    Tak, wiem że to dla niektórych głupie. Ale ja to widzę od drugiej strony
    (spoko - nie pracuję w tpsa ;-) i oprócz neozdrady nie mam z nimi nic
    wspólnego) i dla mnie głupie by było jakby działało inaczej ;-)

    Dodatkowe pytanko - co się stało ze starą linią - czy nowi właściciele
    założyli nowy telefon?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 18. Data: 2009-07-24 10:45:15
    Od: Andrzej <a...@g...com>

    On 24 Lip, 11:09, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

    > Pracownik BL ma postępować wg procedur to raz, a dwa to że wypełnienie

    No ma, ale co procedury na to ze pracownik BL wprowadza klienta w
    blad? Firma nie bierze za to zadnej odpowiedzialnosci...

> [...]
    > wspólnego) i dla mnie głupie by było jakby działało inaczej ;-)
    >
    > Dodatkowe pytanko - co się stało ze starą linią - czy nowi właściciele

    Nie, nie mieli planow korzystania z telefonu stacjonarnego

  • 19. Data: 2009-07-24 13:10:10
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    u...@4...net
    *Henry(k)* napisał(-a):

    > "4) utraty tytułu prawnego do nieruchomości lub lokalu, o ile w
    > terminie 30 dni Abonent nie złoży zamówienia wskazującego inne
    > miejsce instalacji zakończenia sieci,"
    >
    > Przecież złożył wniosek - więc umowa nie wygasła.

    W nowej lokalizacji BMT. I co, ma telefon w lokalu do którego nie ma już
    prawa?? LOL

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 20. Data: 2009-07-24 15:35:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    c.googlegroups.com...
    > Pod warunkiem, że dług sprzedali, a nie działają na zasadzie
    > pełnomocnictwa.

    Pod warunkiem, ale w początkowym poście stoi, że "kupili".