  • Data: 2002-07-12 08:31:24
    Temat: Re: Jakie mam prawa - nieznosny siasiad cz.2
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Fonon wrote:

    > Wcale nie musi oceniać poziomu hałasu. Nie ma np. miernika chamstwa. Sąd
    > nie musi odnosić się do norm hałasowych.

    > Infradźwięki nie mają tu nic do rzeczy.

    > Na szczęście tego nie musi robić i co z tymi infradźwuiękami?

    > A w jakich to normach dotyczących "hałasu w osiedlach" występuje
    > natężenie dźwięku?

    > No trzeba się na coś zdecydować, zlbo normy, albo ich brak. A w UE to
    > jeszcze nie jesteśmy.

    > Znam je dobrze i co więcej rozumiem co tam jest napisane.

    > Jak się już robi pomiary, to właśnie jest odwrotnie niż piszesz i
> [...]

    Mowisz, ze znasz materialy min. ochrony srodowiska nt. infradzwiekow a
    piszesz takie bzdury.
    Ciagle sie pytasz czemu infradzwieki.
    No wlasnie dlatego, ze to pasmo ponizej 20 Hz , zostalo uznane za
    przydatne do wykorzystania w celach wojskowych jako bron.
    I nie sa to zajecia wojskowe, ale oficjalne materialy.
    To z budowy konstrukcji, budowli, mieszkan wynika, ze infradzwieki nie
    sa tlumione przez sciany, wykladziny, gabkowe wygluszenia i bez istotnej
    utraty mocy przenosza sie np. w wiezowcu po wszystkich pietrach do
    pomieszkan, w ktorych sa nastepnie wzbudzane , gdy pojawia sie warunki
    komory rezonansowej.
    To infradzwieki duzej mocy sa slyszalne dopiero od 10 Hz, a odbierane
    calym cialem jako pulsacyjne zmiany cisnienia powietrza.
    I to infradzwieki sa najgrozniejsze w pasmie fonicznym, gdyz oddzilywuja
    szkodliwie na tkanki, na system immunologiczny, na prace serca. A co
    najwazniejsze, jedynie nieliczne materialy, konstrukcje,
    moga tlumic infradzwieki i chronic przed nimi mieszkancow
    czy pracownikow.

    Zatem nie pisz ze cos na ten temat wiesz, znasz, czy przeczytales,
    bo z powyzszego wynika ze nic.

    Jacek
    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm).