eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJaka różnica między zawiadomieniem na policji, a w prokuraturze? › Re: Jaka różnica między zawiadomieniem na policji, a w prokuraturze?
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jaka różnica między zawiadomieniem na policji, a w prokuraturze?
    Date: Thu, 15 Feb 2024 08:59:27 +0100

    On Wed, 14 Feb 2024 19:18:56 +0100, Shrek wrote:

    > Czyli całkiem nieźle. U nas średnio jakieś 1,5 przy czym dyżurny mówi że
    > nie wiadomo i może to nawet kilka godzin potrwać przy czym kilka to
    > nawet sześć. Nie ma opcji żeby się umówić za kilka godzin.

    Sprawdz jeszcze raz - teraz może im parę zadań odpadło :-)
    Albo sprawdz na Bemowie :-

    A poza tym to sam wiesz - zawsze może przyjsc wk* obywatel, i potem
    cała komenda będzie musiała motoru szukac po dzielnicy, albo na
    spokojnie ktos pojedzie pod adres, pocałuje klamkę i bedzie wolny,
    a moze zobaczy poszukiwany motor i będzie miał zajęcia na pare godzin.

    Pan tu siądzie na ławce i poczeka, aż ktoś będzie wolny.

    > Tak. Podobno ma to jakiś sens. Jak nie przeinaczają to nie ma się co
    > czepiać.

    > Nie zauważyłem żeby tam wiele rubryczek było, ale rzeczywiście chyba w
    > jakimś formularzu od razu pisali - pewnie gdzieś na serwer od razu leci.

    Pewne rzeczy są stałe. Dane osobowe, adresy, komisariat, przyjmujący
    zeznanie, pouczenie.
    No ale zeznania to juz częśc dowolna.
    Plus te kwestionariusze, o których wiesz. Mają sens, nie mają - trudno
    powiedzieć.

    I oczywiscie jest sens, żeby to wylądowało na serwerze.

    > Ciekawe jak u nich z cyberbezpieczeństwem.

    Siec izolowana. Zapewne :-)

    J.