eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJaka różnica między zawiadomieniem na policji, a w prokuraturze? › Re: Jaka różnica między zawiadomieniem na policji, a w prokuraturze?
  • Data: 2024-02-17 21:34:21
    Temat: Re: Jaka różnica między zawiadomieniem na policji, a w prokuraturze?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Też nie wiem, ale może jako pierwszego Cię przesłuchają po prostu. Albo
    > w wezwaniu się ktoś pomylił.

    W sumie nie byłoby to dziwne. Połowa korespondencji z sądem nie
    dochodzi. Z prokuratury 1/3 - przyszło postanowienie o umorzeniu
    busiarza, postanowienie akcie oskarżenia jednego żula, drugiego nie,
    teraz przyszło z sądu wezwanie na sprawę obu bisiarzy a ja myślełem że
    to wezwanie na sprawę którą miałem... dwa dni temu - na nią nie
    dostałem. Loteria;) Co ciekawe w portalu informacyjnym sądu jest że
    dokument został sporządzony- ciekawe czy przyjdzie po czasie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!