eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJaka różnica między zawiadomieniem na policji, a w prokuraturze? › Re: Jaka różnica między zawiadomieniem na policji, a w prokuraturze?
  • Data: 2024-02-17 19:07:48
    Temat: Re: Jaka różnica między zawiadomieniem na policji, a w prokuraturze?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.02.2024 o 09:08, Shrek pisze:
    > Ale z punktu widzenia sprawy to rzeczywiście mam niewiele do
    > powiedzenia. Co innego o działaniach policji, ale to chyba sądu nie
    > interesuje.

    Jeśli jego obecność jest obowiązkowa, to znakiem tego planowane jest
    jego przesłuchanie w charakterze świadka. Poczekamy, to może Shrek
    napisze, o co pytali. Obecność pokrzywdzonego nie jest obowiązkowa.

    > Aj tam amatorzy. Przecież Robert mnie już wyjaśnił - zajebałem sobie
    > moto, żeby kpić z działań policji:P Z zdaje się przez to zginała ta
    > nastolatka w Andychowie...

    Tyle, że trudno oczekiwać, ze się przyzna. Prędzej sąd może się
    zainteresować tym, na ile sposób pozostawienia motocykla nosił znamiona
    jego porzucenia. Czy był zabezpieczony przed zabraniem i jak. Czy miał
    tablicę rejestracyjną (w końcu podobno jej nie znaleziono).

    --
    (~) Robert Tomasik