eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJaka różnica między zawiadomieniem na policji, a w prokuraturze? › Re: Jaka różnica między zawiadomieniem na policji, a w prokuraturze?
  • Data: 2024-02-15 11:31:14
    Temat: Re: Jaka różnica między zawiadomieniem na policji, a w prokuraturze?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-02-15, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Pewne rzeczy są stałe. Dane osobowe, adresy, komisariat, przyjmujący
    > zeznanie, pouczenie.
    > No ale zeznania to juz częśc dowolna.
    > Plus te kwestionariusze, o których wiesz. Mają sens, nie mają - trudno
    > powiedzieć.
    >
    > I oczywiscie jest sens, żeby to wylądowało na serwerze.

    To ja opowiem jako ciekawostkę jak wyglądała u mnie sprawa bardzo
    drobnej kradzieży, jako że przerabiałem pod koniec zeszłego roku. Tło
    jest takie, że automat parkingowy wciągną mi kartę doładowaniową (z ca
    120zł wartości). Poszedłem szukać ciecia od automatu, znalazłem,
    otwieramy automat, karty nie ma. Doszliśmy do wnisku, że karta wyszła
    jak go szukałem i ktoś zajumał. Pytam, czy to jest w zasięgi cctv.
    Powiedział, że tak, zostawiłem swoje namiary, przekazać miał sprawę
    zarządcy nieruchomości. Zarządca się na drugi dzień skontaktował i mówi,
    że widać wyraźnie jak taksówkarz juma kartę. Mówię, niech mi poda dane
    to pociągne to dalej sam, a on, że nie bo rodo (tutejsza odmiana), ale,
    zabezpieczy zapis dla policji.

    Zgłoszenie na policję formularzem online, samemu się wypełnia wszystkie
    tabelki. System sam przyporządkowuje odpowiednią jednostkę. Przychodzi
    potwierdzenie mejlem, że w ciągu 8miu dni się odezwą. O czasie odezwała
    się pani oficer prowadzący, dopytała gdzie nie było dla niej jasne.
    Minęły 2 miesiące, zadzwoniła, że mam przyjechać odebrać kartę.

    --
    Marcin