eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJaka różnica między zawiadomieniem na policji, a w prokuraturze? › Re: Jaka różnica między zawiadomieniem na policji, a w prokuraturze?
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jaka różnica między zawiadomieniem na policji, a w prokuraturze?
    Date: Wed, 14 Feb 2024 19:18:56 +0100

    > Na przyjęcie zawiadomienia? Dyżurny po wysłuchaniu poprosił żebym
    > przyszedł za 1h, to przyszedłem (do domu mam 10 min z buta) i czekałem
    > 5min. A spisywania to z 30 min zajęło.

    Czyli całkiem nieźle. U nas średnio jakieś 1,5 przy czym dyżurny mówi że
    nie wiadomo i może to nawet kilka godzin potrwać przy czym kilka to
    nawet sześć. Nie ma opcji żeby się umówić za kilka godzin.

    > A to normalne, że gdy policjanci spisują "zeznania" (te które się
    > podpisuje na koniec), to niemal wszystkie zdania wyglądają tak?
    >
    > "Ja byłem w budynku przy ulicy...Ja widziałem tam...Ja stwierdziłem
    > że...Ja byłem z moim 0,5 rocznym synem..."?

    Tak. Podobno ma to jakiś sens. Jak nie przeinaczają to nie ma się co
    czepiać.

    > I tak pamiętam że z 10 lat temu, takie zeznanie pisali w wordzie. Teraz
    > na ekranie wyglądało jakby pita wypełniali, przechodząc tabulatorem
    > między rubrykami.

    Nie zauważyłem żeby tam wiele rubryczek było, ale rzeczywiście chyba w
    jakimś formularzu od razu pisali - pewnie gdzieś na serwer od razu leci.
    Ciekawe jak u nich z cyberbezpieczeństwem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!