  • 1. Data: 2002-06-12 19:34:11
    Temat: Jaka kwota?
    Od: "Marek" <m...@l...com.pl>

    Czy składając pozew do Sądu Pracy o zapłatę wynagrodzenia i odprawy należy
    wnioskować o zapłatę kwoty netto jaka wpływała mi na konto, czy kwoty brutto
    z umowy o pracę?
    Pewien znajomy radca twierdzi, że brutto, ale chcę się upewnić.
    Bardzo proszę o pomoc - pilna sprawa
    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2002-06-12 19:36:38
    Temat: Re: Jaka kwota?
    Od: Daniel <d...@h...pl>

    In article <ae87e1$18l$1@news.lublin.pl>, m...@l...com.pl says...
    > Czy składając pozew do Sądu Pracy o zapłatę wynagrodzenia i odprawy należy
    > wnioskować o zapłatę kwoty netto jaka wpływała mi na konto, czy kwoty brutto
    > z umowy o pracę?

    brutto

    --
    Pozdrawiam,
    Daniel

  • 3. Data: 2002-06-12 19:56:43
    Od: "Marek" <m...@l...com.pl>

    Użytkownik "Daniel" <d...@h...pl> napisał w wiadomości
    > In article <ae87e1$18l$1@news.lublin.pl>, m...@l...com.pl says...
    >
    > brutto
    Wielkie dzięki
    Marek

  • 4. Data: 2002-06-13 08:00:23
    Od: "SapeR" <s...@e...com>

    Jaknajbardziej BRUTTO,
    gdyz Sad Najwyzszy kiedys wypowiadajac sie w tych
    kwestiach, stwierdzil, iz w prawie nie istnieje pojecie
    wynagrodzenia netto !

    A ja kiedys poszedlem do Sadu o brutto i o netto (rozne skladniki
    wynagrodzenia i z roznych okresow) i mam na wyroku napisane
    ile jest brutto a ile netto - ciekawe jak sie z tego mam rozliczyc z
    fiskusem !
    heh

    pozdro

    sap