  • 11. Data: 2006-08-11 06:07:37
    Temat: Re: Jak zostać uczciwym Polakiem? - pytanie jak najbardziej poważne
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    skibbbi wrote:

    Czy twoja DG została zamknięta? Jesli nie, to może ci pomóc
    pzreprowadzenie formalnej procedury upadłościowej. To trochę kosztuje,
    ale jest szansa, że mniej niż aktualne zadłużenie.

  • 12. Data: 2006-08-11 06:11:22
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Fri, 11 Aug 2006 08:07:37 +0200, jureq napisał(a):

    > Czy twoja DG została zamknięta? Jesli nie, to może ci pomóc
    > pzreprowadzenie formalnej procedury upadłościowej.

    Przespałem toto?
    Upadłość osoby fiz. została "wprowadzona"?
    Podaj jakieś źródło - proszę.

  • 13. Data: 2006-08-11 06:14:50
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Artur wrote:

    > Przespałem toto?
    > Upadłość osoby fiz. została "wprowadzona"?
    > Podaj jakieś źródło - proszę.

    Nic się nie zmieniło. Upadłość osoby fizycznej prowadzącej działoaność
    gospodarczą była od zawsze.

  • 14. Data: 2006-08-11 06:20:10
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Fri, 11 Aug 2006 08:14:50 +0200, jureq napisał(a):

    > Nic się nie zmieniło. Upadłość osoby fizycznej prowadzącej działoaność
    > gospodarczą była od zawsze.

    Ejjjjj ... mea culpa ;)
    Pokręciłem upadłość os. fiz. prowadzącą DG z upadłością konsumencką - sorki
    :)

  • 15. Data: 2006-08-11 06:28:36
    Od: stern <s...@0...pl>

    jureq napisał(a):
    > skibbbi wrote:
    >
    > Czy twoja DG została zamknięta? Jesli nie, to może ci pomóc
    > pzreprowadzenie formalnej procedury upadłościowej. To trochę kosztuje,
    > ale jest szansa, że mniej niż aktualne zadłużenie.

    no ok, ale po co?

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 16. Data: 2006-08-11 09:00:44
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    > Lookasik zasugerował staranie się o pożyczkę, na co wątkotwórca
    > odarł że mu
    > pewnie nikt nie udzieli pożyczki, kredytu ze względu na wpis w
    > KRD.
    > Odparłem żeby zainteresował się ww. funduszem. Czego tu nie
    > rozumiesz?

    Celu podawania informacji nie mającej praktycznego znaczenia dla
    osoby otwierającej wątek.

    > Potrafisz odczytać to co nie zostało napisane? Gdzie tak
    > stwierdził
    > wątkotwórca?

    Myśl ta została zawarta w następującym fragmencie postu
    otwierającego wątek: "Jeżeli zacznę na nowo działalność na siebie
    lub żonę to komornik od razu wejdzie na konto i nie pozwoli
    rozwinąć tej działalności. Wszyscy pieniędzy chcą już i jak tylko
    zobaczą, że coś się koncie pojawi czy kupię samochód, bo do
    działalności jest mi niezbędny to od razu to zajmą. Żaden z tych
    urzędów nie chce dać szansy [...]".

    > W Twoim odczuciu, wierzyciele są sępami?
    > Chcą po prostu odzyskać *swoje* należności.
    > Jaką mają gwarancję że jeżeli wątkotwórcy obecny pomysł jednak
    > "wypali" i
    > rozwinie skrzydła - to im to odda?

    Mieli by na to przynajmniej większą szansę. Z tego co rozumiem z
    wypowiedzi osoby otwierającej wątek i z tego co wiem o podobnych
    przypadkach, na skutek swojej pazerności, nie będą mieć takiej
    szansy, lub będą ją mieć wyraźnie niższą.

    > :)

    Naprawdę - da się...

    marekz