  • 31. Data: 2011-05-23 09:47:19
    Temat: Re: Jak zmusić GUS do spisania mnie?
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 22-05-2011 21:57, Andrzej Lawa rzecze:

    > O, czyżby kolejny organ państwowy okazał się podmiotem zależnym
    > Microsoft Corporaton?

    Bezproblemowo samospisałem się z użyciem Firefoksa pod Linuksem,
    więc to nie to. To raczej nieustający pech życiowy OP ;-)

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 32. Data: 2011-05-23 09:52:48
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Dominik & Co pisze:
    > W dniu 22-05-2011 21:57, Andrzej Lawa rzecze:

    > Bezproblemowo samospisałem się z użyciem Firefoksa pod Linuksem,
    > więc to nie to. To raczej nieustający pech życiowy OP ;-)

    Mnie udało się spisać uzywając OWB pod Morphosem, więc wątpię, że
    problemem jest przeglądarka...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 33. Data: 2011-05-23 09:59:54
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.05.2011 11:52, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Mnie udało się spisać uzywając OWB pod Morphosem, więc wątpię, że
    > problemem jest przeglądarka...

    No to chociaż taki plus dla GUS ;)

  • 34. Data: 2011-05-23 10:12:40
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 23 May 2011 11:12:12 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > I żonę też spisałem.

    Tak przy okazji, twoja żona jest ubezwłasnowolniona?
    Jeżeli nie, to na pewno sama założyła konto, a ty później je wypełniłeś?
    :)))))

  • 35. Data: 2011-05-23 10:23:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-23 12:12, Kamil pisze:
    > Tak przy okazji, twoja żona jest ubezwłasnowolniona?
    > Jeżeli nie, to na pewno sama założyła konto, a ty później je wypełniłeś?
    > :)))))

    No nie, sam to zrobiłem. Rozumiem, że to jakieś przestępstwo? ;)

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2011-05-23 10:36:39
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 23 May 2011 12:23:56 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > No nie, sam to zrobiłem. Rozumiem, że to jakieś przestępstwo? ;)

    W rzeczy samej:
    "Uwaga: Podszywanie się pod inne osoby poprzez logowanie się bez ich zgody
    na ich konta, będzie kwalifikowane jako przestępstwo o znamionach
    określonych w art. 270 § 1 kodeksu karnego lub art. 287 § 1 kodeksu
    karnego. "

    bez ich zgody *NA ICH KONTA*
    Czyli gdyby ona sama założyła konto i potem wyraziła zgodę na logowanie -
    to nie ma sprawy :)
    Natomiast w sytuacji kiedy to ty jej założyłeś konto i je wypełniłeś...
    :))))

  • 37. Data: 2011-05-23 10:42:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-23 12:36, Kamil pisze:
    > Natomiast w sytuacji kiedy to ty jej założyłeś konto i je wypełniłeś...
    > :))))

    Nawet jeśli "miałem upoważnienie" do założenia konta?

    Śmieszny jest ten spis, tam naprawdę nie ma żadnego istotnego dla
    państwa pytania.

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2011-05-23 10:56:01
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 23 May 2011 12:42:14 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Nawet jeśli "miałem upoważnienie" do założenia konta?
    >
    > Śmieszny jest ten spis, tam naprawdę nie ma żadnego istotnego dla
    > państwa pytania.

    Ale co ma do tego Państwo?
    Przecież przytoczone w nagłówku artykuły dotyczą przecież rozdziałów
    przestępstw przeciwko wiarygodności dokumentów oraz przeciwko mieniu.

  • 39. Data: 2011-05-23 16:09:04
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > Bo zależy mi na uczciwym i rzetelnym przeprowadzeniu spisu w sposób
    > niezmanipulowany.

    Nie masz w tym żadnego interesu. Spis nie jest dla ciebie. Ty jesteś
    traktowany jak inwentarz, który Pan Oborowy raz na jakiś czas chce
    sobie przeliczyć czy mu sie pogłowie zgadza.

    > Więc na tyle, na ile mogę, chciałbym zadziałać, aby
    > moje racje również zostały uwzględnione.

    W spisie nie chodzi o żadne twoje racje.

    > Każdy, kto ceni samego siebie,
    > powinien dążyć do spisania się,

    Kto ceni samego siebie ten ma ten spis w dupie. Sam wie kim jest i ile
    jest wart, nikt mu tego mówić nie musi. I nie życzy sobie być
    poddawanym remanentowi jak towar w magazynie. I nie lubi żeby obcy
    ludzie wpieprzali się w jego życie.

  • 40. Data: 2011-05-23 16:16:31
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > No to już jest istotne, potem jakiś Warsiawiok nie będzie robił
    > takich
    > bełkotów jak pan Andy N. jak zauważy, że np. ślązaków jest N i to N
    > jest
    > niemałe.

    Jakie by nie było - to nie jest istotne. Ślązacy, Kaszubi, Kurpie i
    kto tam jeszcze są polskimi obywatelami jak wszyscy pozostali. A kim
    prócz tego się czują to ich prywatna sprawa, dla państwa to powinno
    być absolutnie neutralne. A naukowcy dla swoich potrzeb badają takie
    sprawy za promil tej kasy która idzie na spis.

    > No ludzie mówią, że wizyta rachmistrza trwa godzinę,

    No, jakby trafił na ciebie to wątpię czy w godzinę sie wyrobi.