    From: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak zaplacic adwokatowi stronie przeciwnej
    Date: Tue, 24 Jan 2017 09:47:56 +0100

    Adwokat (lub strona przeciwna) może skierować swoją zasądzoną prawomocnym wyrokiem
    należność do egzekucji (komorniczej).
    A najpierw powinien wystąpić o nadanie przez sąd klauzuli wykonalności odpowiedniemu
    punktowi wyroku, ale może nie być (nie wiem, czy jest) tego warunku przy niektórych
    rodzajach postępowania (np. takiego, gdzie wyrok ma rygor natychmiastowej
    wykonalności bez nadawania klauzuli).
    Nie będziesz przez sąd informowany o wnioskach o nadania wyrokowi klauzuli
    wykonalności, ale możesz sam się dowiedzieć w sądzie (infolinia, biuro informacyjne),
    czy były składane i czy były nadane.

    -----
    > nie przyszlo mi zebym zaplacil jakas kwote tamtemu adwokatowi. kiedy to przychodzi,
    czy moze w tej grzywnie ktora przyszla byla ta kwota dla adwokata /