  • 11. Data: 2009-01-24 19:57:59
    Temat: Re: Jak zablokować montaż domofonu?
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Roman Rumpel napisał/a:
    > mauser50 pisze:
    > . Podkreślam budynkiem administruje i zarządza SM
    >
    > Sorry - to raczej Ty nie zrozumiałeś, widać źle pisałem.
    > Napiszę w skrócie. Zapewne większości zamontowanie domofonu odpowiadało.
    > Pozostaje się dostosować.

    Dodam jeszcze: bez zgody Spółdzielni nikt domofonów nie zainstaluje.

    --
    animka

  • 12. Data: 2009-01-24 21:02:08
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    Użytkownik lublex napisał:

    > Użytkownik "mauser50" <m...@-...com> napisał w wiadomości
    >
    > To, że Spółdzielnia (zarządca) nic nie wie o "inwestycji" to tylko się
    > cieszyć - ktoś za darmo instaluje domofon! (ew. dowiedzieć się w US ile
    > zapłacić podatku od darowizny).
    > W wielu klatkach są domofony i jakoś operatorzy euroskrzynek kłopotów
    > nie mają.

    mają klucze do klatek? czy zawracają gitarę losowo wybranym lokatorom
    klatki?

  • 13. Data: 2009-01-24 21:23:39
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

    > mają klucze do klatek? czy zawracają gitarę losowo wybranym lokatorom
    > klatki?

    Zazwyczaj dzwonią domofonem do kogoś kto ma polecony ewentualnie zwykłą
    przesyłkę.

  • 14. Data: 2009-01-24 21:33:43
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pozostaje się dostosować.
    > --
    > Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    domofon sromofon

    w moim bloku jest 60 mieszkan.
    domofon jest. ale

    pani co wychodzi o 7 z pieskiem nie domyka drzwi, na spacerze jest jakies
    pol godziny
    dzieci biegaja w te i nazad i przytrzymuja otwarte drzwi KAŻDEMU kto chce
    wejsc.
    jak poczta czy kto inny chce wejsc do domu, to albo dzwoni pod 1 ( i mnie
    kur... bierze bo czasami o 6.30 ktos "urzedowy" chce sie dostac na klatke)
    albo naciska 17 numerków na raz i ktos mu otworzy nawet bez pytania "kto i
    po co"
    tak wiec domofon to tylko udawanie ze jest fajnie
    poza tym w tak wielkiej społecznosci zawsze sie znajdzie jakiś "życzliwy do
    którego przychodza rózni ludzie i kto otwiera wszystkim...

    to ma sens jak jest góra 10 mieszkan, wszyscy sie znaja i wszyscy dbaja.

    E. dla mnie mogłoby nie byc domofonów...Tym bardziej ze jak ktos dzwoni i
    mówi "elektrorwnia" to przez domofon i tak tego nie zweryfikuje.

  • 15. Data: 2009-01-24 22:27:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    mauser50 wrote:
> [...]
    > Spółdzielnia nic o inwestycji nie wie więc ich powiadomiłem pisemnie
    > z wnioskiem o zablokowanie tych prac bez ich zgody. Mam wątpliwości
    > co do sposobu działania firmy, która chce dokonać tych prac. Druga
    > sprawa to fakt że przez montaż domofonu zostanie praktycznie
    > zablokowany dostęp operatorom pocztowym do euroskrzynek co wg. mnie
    > narusza zapisy par.6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24
    > września 2003 r. w sprawie oddawczych skrzynek pocztowych. Czy oprócz
    > tego zapisu mogę jeszcze według Szanownych forumowiczów powołać się

    oflagować sie, przykuć łańcuchami do topoli i podpalić w proteście.

  • 16. Data: 2009-01-24 22:38:57
    Od: "Filozof71" <f...@s...com>

    > oflagować sie, przykuć łańcuchami do topoli i podpalić w proteście.

    Zupęłnie nie rozumiem Waszego nastawienia do kolegi. Mieszka więc chciałby
    miec możliwość wspóldecydowania o tym co się tam dzieje. Spytał o poradę a
    nie o Wasze opinie na temat jego postawy i preferencji. Myslę że kulturalni
    ludzie powinni to uszanować i jak nie mają merytorycznie nic do
    powiedzenia - nie czepiac się.

    pozdr Filozof71

  • 17. Data: 2009-01-24 22:50:53
    Od: "Filozof71" <f...@s...com>

    I jeszcze taka mała uwaga : nie rób chlewu z usenetu i tnij cytaty. Nie
    cytuje się całej wypowiedzi tylko po to żeby dodać jedno zdanie i w dodatku
    mało wnoszące do tematu.

    pozdr Filozof71

  • 18. Data: 2009-01-24 23:13:10
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Easy pisze:

> [...]
    > jakies pol godziny
    > dzieci biegaja w te i nazad i przytrzymuja otwarte drzwi KAŻDEMU kto

    To wystarczy zrobić tak jak my zrobiliśmy. Po prostu poszedłwm do skleou
    metalowegoi kupiłem samozamykacz hydrauliczny, a następnie zaniosłem do
    administracji, zeby zamontowali. Potem napisałem, ze koszt na 1
    mieszkanie wynosi 5 zł. Chyba wszyscy zapłacili.
    I tyle

    Aktywnym trzeba być, a nie tylko marudzic

    > jak poczta czy kto inny chce wejsc do domu, to albo dzwoni pod 1 ( i
    > mnie kur... bierze bo czasami o 6.30 ktos "urzedowy" chce sie dostac na
    > klatke)

    Też mieszkam pod 1. Oduczyłem wszystkich urzędowych. powiedziałem ze jak
    oni są urzędowi, czy z administracji, to niech sobie z administracji
    biorą klucze. Po kilku miesiącach zaczęło działać

    > albo naciska 17 numerków na raz i ktos mu otworzy nawet bez pytania "kto
    > i po co"

    No i? Bez domofonu jest lepiej?

    > tak wiec domofon to tylko udawanie ze jest fajnie
    > poza tym w tak wielkiej społecznosci zawsze sie znajdzie jakiś "życzliwy
    > do którego przychodza rózni ludzie i kto otwiera wszystkim...

    Jw. Otwiera, nie otwiera. Ktoś musi zadzwonic, zeby ktoś otworzył. jest
    róznica w stosunku do bloków bez żadnego zabezpieczenia. Wiem, bo mój
    blok otoczony jest wieloma. Jedne mają domofony, inne nie...

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl

  • 19. Data: 2009-01-24 23:17:07
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Filozof71 pisze:
    > Mieszka więc chciałby
    > miec możliwość wspóldecydowania o tym co się tam dzieje.

    No przecież miał te możliwość. Spytano go o zdanie. Był przeciw.
    Większość (zapewne) była za. Współdecydował, a teraz pora dostosować sie
    do podjętej decyzji.

    Nie myl współdecydowania z warcholstwem. Może o wszystkim będzie jego
    liberum veto decydować?

  • 20. Data: 2009-01-25 01:42:54
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Roman Rumpel wrote:

    > Też mieszkam pod 1. Oduczyłem wszystkich urzędowych. powiedziałem ze jak
    > oni są urzędowi, czy z administracji, to niech sobie z administracji
    > biorą klucze. Po kilku miesiącach zaczęło działać

    A u mnie na przykład nie chciało zadziałać, mimo kilkulatnich starań.

    > No i? Bez domofonu jest lepiej?

    Teraz mieszkam bez domofonu i jest lepiej. Tj - tak samo łatwo się dostać na
    klatkę, ale przynajmniej mi ktoś co pół godziny nie oznajmia "ulotki, proszę
    otworzyć".

    p. m.