  • 1. Data: 2009-01-23 22:36:19
    Temat: wada auta uzywanego po 8 miesiacach.
    Od: "staszek" <d...@o...dfe>

    czy po takim czasie mozna sie domagac jakiejs rekompensaty ? auto posiadalo
    wade na bank ukryta przez poprzedniego wlasciciela (peknieta glowica).
    podejrzewam ze to bylo przyczyna sprzedazy po prostu. auto kupione od osoby
    fizycznej.

  • 2. Data: 2009-01-23 22:38:14
    Temat: Re: wada auta uzywanego po 8 miesiacach.
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    staszek wrote:
> [...]
    > (peknieta glowica). podejrzewam ze to bylo przyczyna sprzedazy po
    > prostu. auto kupione od osoby fizycznej.

    a skąd wiesz, że nie pękła ona tobie przez te 8 mcy?

    --
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-01-23 22:41:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "staszek" <d...@o...dfe> napisał w wiadomości
> [...]
    > posiadalo wade na bank ukryta przez poprzedniego wlasciciela (peknieta
    > glowica). podejrzewam ze to bylo przyczyna sprzedazy po prostu. auto

    A jaka jest szansa na udowodnienie, ze głowica była pęknięta w chwili
    sprzedaży i że sprzedający o tym wiedział?

  • 4. Data: 2009-01-23 22:44:18
    Od: "staszek" <d...@o...dfe>

    > a skąd wiesz, że nie pękła ona tobie przez te 8 mcy?

    bo woda uciekala od pierwszego dnia po kupnie. a podejrzenia szly na calkiem
    cos innego. teraz juz wiem po co facet wozil butelki z woda w bagazniku :P

  • 5. Data: 2009-01-23 22:44:52
    Od: "staszek" <d...@o...dfe>

    > Jak zamierzasz udowodnić, że uszkodzenie nie powstało w czasie gdy sam
    > użytkowałeś auto przez 8 miesięcy, nie wspominając już o tym, czy jesteś
    > tego na 100% pewien?

    nie myslalem nad takimi rzeczami ale pytanie b ylo o cos innego jakbys nie
    zauwazyl.

  • 6. Data: 2009-01-23 22:50:09
    Od: Boberek <d...@d...zwierz>

    staszek pisze:

> [...]

    Jak zamierzasz udowodnić, że uszkodzenie nie powstało w czasie gdy sam
    użytkowałeś auto przez 8 miesięcy, nie wspominając już o tym, czy jesteś

    Boberek, co nosi pulowerek

  • 7. Data: 2009-01-23 22:54:27
    Od: "staszek" <d...@o...dfe>

    > To nie helpdesk, tylko grupa dyskusyjna, ale mam dziś niezły humor więc
    > odpowiem. Teoretycznie jeśli właściciel nie poinformował Cię o tej
    > wadzie, a o niej wiedział, to możesz się "domagać", ale w praktyce nie
    > jesteś raczej w stanie nic mu udowodnić, więc to w tej chwili kwestia
    > jego dobrej woli.

    mysle ze facet jest z tych co jesli mu sie rzuci paragrafami to pojdzie na
    ugode. a jesli nie to trudno. auto juz jest naprawione ale sprobowac warto.

  • 8. Data: 2009-01-23 22:54:58
    Od: "staszek" <d...@o...dfe>

    > A jaka jest szansa na udowodnienie, ze głowica była pęknięta w chwili
    > sprzedaży i że sprzedający o tym wiedział?

    zerowa? tylko ze facet o tym moze nie wiedziec wiec trzeba dzialac z
    zaskoczenia.

  • 9. Data: 2009-01-23 22:55:06
    Od: Końrad N.S. <fajne laski moga pisac: najswiezy@op.pl>

    > nie myslalem nad takimi rzeczami ale pytanie b ylo o cos innego jakbys nie
    > zauwazyl.

    do 12 miesięcy.
    ale udowodnij, że sprzedający wiedział o wadzie i celowo ją zataił przy
    sprzedaży i wprowadził ciebie w błąd.
    co do bamberek - nie przejmuj się, większość jego wtrętów jest nie na temat i
    bez związku.

    --

    idiotom zawsze przyznaję rację

  • 10. Data: 2009-01-23 22:58:46