  • 31. Data: 2009-01-26 13:06:56
    Temat: Re: Jak zablokować montaż domofonu?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:glg5a7$jf3$1@news.onet.pl Filozof71
    <f...@s...com> pisze:

    > Zupęłnie nie rozumiem Waszego nastawienia do kolegi. Mieszka więc
    > chciałby miec możliwość wspóldecydowania o tym co się tam dzieje.
    No i ma - zapytano go o zdanie, sprzeciwił się, został przegłosowany.
    Zauważ, że wątkotwórca wcale nie chciał "współdecydować" tylko zablokować,
    bo on nie chce i już.

    > Spytał o poradę a nie o Wasze opinie na temat jego postawy i
    > preferencji. Myslę że kulturalni ludzie powinni to uszanować i jak nie
    > mają merytorycznie nic do powiedzenia - nie czepiac się.
    A ja myślę, że nie tobie określać co i jak ktoś komentuje na powszechnie
    dostępnej grupie dyskusyjnej.
    Gość walnął sobie dowcip, może i niewysokich lotów, ale co ci to
    przeszkadza?
    Gorzej jak niektórzy udzielają rad nie mając pojęcia o materii, w której się
    "wypowiadają".

    --
    Jotte

  • 32. Data: 2009-01-26 15:34:53
    Temat: Re: Jak zablokować montaż domofonu? [OT]
    Od: "Filozof71" <f...@s...com>

    > amen :)

    No skoro tu jest taki poziom zabawy, szczególnie czyimś kosztem, to ja już
    nic wiecej nie mam do powiedzenia,
    pozdr Filzoof71

  • 33. Data: 2009-01-26 16:59:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:glkl76$f7v$1@news.onet.pl Filozof71
    <f...@s...com> pisze:

    > No skoro tu jest taki poziom zabawy, szczególnie czyimś kosztem, to ja
    > już nic wiecej nie mam do powiedzenia,
    Już???
    To kiedyś miałeś??

    --
    Jotte

  • 34. Data: 2009-01-26 23:34:24
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    armar napisał/a:

    > I maluje go olejną na ścianie budynku obok domofonu.
    > Wówczas każdy znajomy pragnący odwiedzić czarną owcę
    > może sobie wstukać ten kod i wejść na klatkę schodową.

    Aleś Ty mundry :-(
    Nie mam domofonu już od paru lat i jakoś sobie radzę.
    Dawniej miałam po prostu inne wydatki i nie chciałam wywalać ponad 100
    zł za domofon, teraz mogę, ale nie chcę, bo nie chcę sobie robić dziur w
    ścianach i ogólnie mieć jakieś zniszczenia (wiadomo, że dziur dobrze
    potem nie załatają). Wystarczy, że dla kabli od internetu zniszczyli mi
    ściany i nie chcę dalszych zniszczeń.
    Czasami kurierzy dostarczają mi paczki czy przesyłki i do tej pory nie
    było jakichś niemiłych sytuacji. Wystarczy zakomunikować, że się nie ma
    domofonu w mieszkaniu.
    Policja, czy straż jak chce wejść to i tak wejdzie, bo oni mają swoje
    kody! Matce, siostrze i innym zaufanym osobom podajesz swój kod to sobie
    same wejdą.

    --
    animka

  • 35. Data: 2009-01-27 12:20:24
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 27 Jan 2009 00:34:24 +0100, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    wrote:

    >Policja, czy straż jak chce wejść to i tak wejdzie, bo oni mają swoje
    >kody!
    Sugerujesz ze policjanci albo strazacy (straznicy? kogo mialas na
    mysli) maja kody do wszystkich domofonow w rejonie w ktorym dzialaja?

    WAM
    --
    wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc
    wczasy nad morzem www.nadmorze.pl

  • 36. Data: 2009-01-28 11:50:58
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    WAM pisze:

    > Sugerujesz ze policjanci albo strazacy (straznicy? kogo mialas na
    > mysli) maja kody do wszystkich domofonow w rejonie w ktorym dzialaja?
    >
    > WAM
    maja kod uniwersalny (serwisowy)... przynajmniej w teorii;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 37. Data: 2009-01-30 13:06:44
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 28 Jan 2009 12:50:58 +0100, SlawcioD <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    >maja kod uniwersalny (serwisowy)... przynajmniej w teorii;)
    Wybacz, ale skad taka teoria? :)

    WAM
    --
    wakacje z psem www.nadmorze.pl/wczasy-z-psem

  • 38. Data: 2009-02-03 22:36:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    WAM wrote:

    > Wybacz, ale skad taka teoria? :)

    od Animka :) on ma rozne zabawne teorie

  • 39. Data: 2009-02-04 01:19:34
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Marek Dyjor napisał/a:

    > od Animka :) on ma rozne zabawne teorie

    No i pedalisko wylazło z Marka Dyjora.

    Znałam kod administracyjny przez wiele lat (podali mi panowie, którzy
    windy reperują-przy okazji jak szłam z siatkami i otworzyli mi drzwi).
    Teraz, tzn w lecie, ze względu na żuli, których wyeksmitowano
    (mieszkanie zlicytowano) mamy nowy domofon i każde mieszkanie bez
    względu czy ma domofon, czy nie ma swój kod oraz oczywiście po 3 klucze
    do drzwi.

    --
    animka

  • 40. Data: 2009-02-09 20:43:35