    From: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak zablokować montaż domofonu?
    Date: Sun, 25 Jan 2009 00:13:10 +0100

    Easy pisze:

    > Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:glfp7a$f2f$1@news.onet.pl...

    > domofon sromofon
    >
    > w moim bloku jest 60 mieszkan.
    > domofon jest. ale
    >
    > pani co wychodzi o 7 z pieskiem nie domyka drzwi, na spacerze jest
    > jakies pol godziny
    > dzieci biegaja w te i nazad i przytrzymuja otwarte drzwi KAŻDEMU kto
    > chce wejsc.

    To wystarczy zrobić tak jak my zrobiliśmy. Po prostu poszedłwm do skleou
    metalowegoi kupiłem samozamykacz hydrauliczny, a następnie zaniosłem do
    administracji, zeby zamontowali. Potem napisałem, ze koszt na 1
    mieszkanie wynosi 5 zł. Chyba wszyscy zapłacili.
    I tyle

    Aktywnym trzeba być, a nie tylko marudzic

    > jak poczta czy kto inny chce wejsc do domu, to albo dzwoni pod 1 ( i
    > mnie kur... bierze bo czasami o 6.30 ktos "urzedowy" chce sie dostac na
    > klatke)

    Też mieszkam pod 1. Oduczyłem wszystkich urzędowych. powiedziałem ze jak
    oni są urzędowi, czy z administracji, to niech sobie z administracji
    biorą klucze. Po kilku miesiącach zaczęło działać

    > albo naciska 17 numerków na raz i ktos mu otworzy nawet bez pytania "kto
    > i po co"

    No i? Bez domofonu jest lepiej?

    > tak wiec domofon to tylko udawanie ze jest fajnie
    > poza tym w tak wielkiej społecznosci zawsze sie znajdzie jakiś "życzliwy
    > do którego przychodza rózni ludzie i kto otwiera wszystkim...

    Jw. Otwiera, nie otwiera. Ktoś musi zadzwonic, zeby ktoś otworzył. jest
    róznica w stosunku do bloków bez żadnego zabezpieczenia. Wiem, bo mój
    blok otoczony jest wieloma. Jedne mają domofony, inne nie...

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl