  • 11. Data: 2005-03-16 10:08:18
    Temat: Re: Jak wytępić hałas u sąsiadów?
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr Fonon" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d18v91$78p$1@h1.uw.edu.pl...

    >Żądaj kopii notatki służbowej z interwencji.

    Żądać to on sobie może;)
    Dostanie figę.

    Pzdr
    Leszek

  • 12. Data: 2005-03-16 11:27:30
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Leszek wrote:
    > Dostanie figę.
    Spoko, napisze skargę i dostanie.
    Fonon

  • 13. Data: 2005-03-16 12:03:57
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Leszek wrote:
    > Dostanie figę.
    Spoko, napisze skargę i dostanie.

    Założysz się?
    Notatka służbowa jest do użytku służbowego a nie do "dawania" zgłaszjącemu.

    Pzr
    Leszek

  • 14. Data: 2005-03-16 13:07:23
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Leszek wrote:
    > Notatka służbowa jest do użytku służbowego a nie do "dawania" zgłaszjącemu.
    Nie twierdzę, że dadzą sami z własnej woli, ot tak. Mam parę takich
    notatek, więc zakład byłby nieuczciwy. Problem w tym, żeby notatka była.
    Fonon

  • 15. Data: 2005-03-16 18:47:11
    Od: "Paweł" <p...@v...pl>

    Dzięki za wszystkie rady. Muszę się chyba przyzwyczaić. Będę informował jak
    się sprawa rozwija! Niestety sprawdzić co się tam dzieje nie mogę. Raz byłem
    i wypchnęli mnie za drzwi, widzialem tylko korytarz.
    Paweł

  • 16. Data: 2005-03-17 01:07:21
    Od: "RB" <r...@p...onet.pl>

    Żądaj kopii
    notatki służbowej z interwencji.
    Fonon

    Tak by mi się to przydało: na jakiej podstawie (przepis) można żądać kopi
    notatki z interwencji policji ? Byłbym wdzięczny, tu u mnie takie notatki
    robią, jakie im pasują.

    Robert