  • 1. Data: 2005-03-14 20:10:41
    Temat: Re: 3x kanary
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "TOFIFIK" <kino-ekoton@wszystko_to_sciema.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:d14r9f$m9m$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > czesc
    > mam pytanko czy mozna zarzadac odszkodowania od mzk za znieslawienie. juz
    > 3
    > raz ktos sie podszywa pod moje dane osobowe i 3 raz dostaje info o zaplate
    > mandatu.

    heh,

    to wyludzenie/oszustwo nie znieslawienie. Dochodzi slafszowanie podpisu.
    Idz na policje i zglos przestepstwo

    P.

  • 2. Data: 2005-03-14 20:14:16
    Temat: 3x kanary
    Od: "TOFIFIK" <kino-ekoton@wszystko_to_sciema.wp.pl>

    czesc

  • 3. Data: 2005-03-15 09:45:47
    Od: "Jan Kowalski" <j...@p...pl>

    > to wyludzenie/oszustwo nie znieslawienie. Dochodzi slafszowanie podpisu.
    > Idz na policje i zglos przestepstwo

    Popytaj wsrod znajomych ktory torobi ci kawaly. (przeciez nie podaje twoich
    danych ktos zupelnie Ci obcy)
    A moze zgubiles dowod osobisty ?

  • 4. Data: 2005-03-15 10:24:22
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Popytaj wsrod znajomych ktory torobi ci kawaly. (przeciez nie podaje
    > twoich
    > danych ktos zupelnie Ci obcy)
    > A moze zgubiles dowod osobisty ?

    mogl tez kiedys otrzymac "mandat" , tak jak to bylo niedawno z pewna
    grupowiczka

    P.

  • 5. Data: 2005-03-15 17:26:26
    Temat: Odp: 3x kanary
    Od: "TOFIFIK" <kino-ekoton@wszystko_to_sciema.wp.pl>

    Użytkownik Przemek R...
    .pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:d16d4m$rir$...@i...gazeta.pl...

    > Użytkownik "Jan Kowalski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > mogl tez kiedys otrzymac "mandat" , tak jak to bylo niedawno z pewna
    > grupowiczka
    >
    > P.

    nie mialem mandatu, a koles nie robi sobie kawalow tylko nagminnie
    wykozysztuje moje imie.

    ale sprawa sie rozwniela bo bylem na polizei i okazalo sie ze zlapali tego
    kolesia ale teraz powolujac sie na ochrone danych nie chca podac kto to
    jest. czy jest jakas mozliwosc by uzyskac te dane osobowe?

  • 6. Data: 2005-03-15 18:23:31
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Przemek R... [Tue, 15 Mar 2005 11:24:22 +0100]:

    > mogl tez kiedys otrzymac "mandat" , tak jak to bylo niedawno
    > z pewna grupowiczka

    Ano wlasnie :)

    Pewna grupowiczka po poczytaniu sobie roznych rzeczy uznala,
    ze tylka jej sie do windykaorow ruszac nie chce. Windykatorzy
    musieli sie wiec samodzielnie pofatygowac bo w koncu to oni
    chca ode mnie te pieniadze wyludzic.

    Pofatygowali sie, a jak.

    Przyszedl pan ktorego balabym sie w nocy chyba spotkac, i dal
    mi do zrozumienia ze on bedzie pieniadze egzekwowal i ze ja
    mam mu podpisywac papiery i ustalac terminy splaty. Powiedzialam
    ze mowy nie ma i ma sobie pojsc, na co wladowal mi sie do
    przedpokoju i kategorycznie stwierdzil ze sie nie ruszy jesli
    nie podpisze.

    Wyciagnelam telefon i dzwonie. Pan do mnie "a gdzie?" a ja ze
    na Policje zeby go sobie zabrali. Szybciutko wrocil na ganek,
    powarczal chwile i poszedl, na odchodnym straszac mnie sadami,
    wyrokami i w sumie nie wiem czym tam jeszcze bo jakos pod nosem
    to sobie gadal...

    Sama jestem ciekawa co dalej :)

    Falszerstwo temat osobny, dam znac co sie wyklulo...

    Kira (w sumie teraz to mnie to juz nawet zaczelo bawic)

  • 7. Data: 2005-03-15 18:29:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kira wrote:

> [...]
    >
    > Wyciagnelam telefon i dzwonie. Pan do mnie "a gdzie?" a ja ze
    > na Policje zeby go sobie zabrali. Szybciutko wrocil na ganek,

    To i tak spokojna jesteś - u mnie delikwent miał by już dawno pieprz w
    oczach, a jak by dobrze poszło to i taśmę klejącą wokół nadgarstków.

    I by czekał na przyjazd patrolu.

    Takie coś to jest ewidentne naruszenie miru domowego połączone z
    groźbami karalnymi w celu uzyskania pieniędzy - parę lat odsiadki jak w
    pysk dał się należy.

  • 8. Data: 2005-03-15 18:58:29
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Andrzej Lawa [Tue, 15 Mar 2005 19:29:06 +0100]:

    > To i tak spokojna jesteś - u mnie delikwent miał by już
    > dawno pieprz w oczach, a jak by dobrze poszło to i taśmę
    > klejącą wokół nadgarstków.
    >
    > I by czekał na przyjazd patrolu.

    No, moj TZ pewnie tak by to wlasnie zalatwil :> Mi tam
    chodzilo glownie o to, zeby sie tego faceta pozbyc ze
    swojego prywatnego w koncu domu. Sadzac po gabarytach,
    bylby dosc oporny w wypadku checi zatrzymania, a dalej
    nie jestem do konca pewna czy ja takiemu komus moge
    zrobic kuku zeby go unieszkodliwic...

    Wlasnie: moge?

    Facet niby mi niczym konkretnym nie zagraza, ja dosc dlugo
    trenowalam ale nie zawsze da sie tak zalatwic zeby ani ciut
    ciut nie uszkodzic -- jakby to bylo odebrane wlasciwie? On
    mnie moze potem pozwac ze mu krzywde zrobilam czy nie?

    Polska to kraj absurdow, wole nie robic niczego czego nie
    jestem do konca pewna...

    > Takie coś to jest ewidentne naruszenie miru domowego
    > połączone z groźbami karalnymi w celu uzyskania pieniędzy
    > - parę lat odsiadki jak w pysk dał się należy.

    O, a paragraf na to mozesz mi jakis dac? Znajac ich upor,
    nie skonczy sie na tej wizycie ;> a zawsze to przyjemniej
    wyganiac na spokojnie, podajac z usmiechem podstawe prawna
    niz kazac im ten tego, spadac...

    Kira

  • 9. Data: 2005-03-15 19:54:35
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > O, a paragraf na to mozesz mi jakis dac? Znajac ich upor,
    > nie skonczy sie na tej wizycie ;> a zawsze to przyjemniej
    > wyganiac na spokojnie, podajac z usmiechem podstawe prawna
    > niz kazac im ten tego, spadac...

    Art. 193. KK Kto wdziera się do cudzego domu, mieszkania, lokalu,
    pomieszczenia albo ogrodzonego terenu albo wbrew żądaniu osoby uprawnionej
    miejsca takiego nie opuszcza,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    roku.

    Może też zainteresować Cię:
    Art. 191.
    § 1. Kto stosuje przemoc wobec osoby lub groźbę bezprawną w celu zmuszenia
    innej osoby do określonego działania, zaniechania lub znoszenia, podlega
    karze pozbawienia wolności do lat 3.
    § 2. Jeżeli sprawca działa w sposób określony w § 1 w celu wymuszenia zwrotu
    wierzytelności,

    Znamiona czynu zabronionego z art. 191 § 2 kk realizuje taki sprawca, który
    stosując przemoc lub groźbę bezprawną zmusza inną osobę do zaspokojenia
    swoich uzasadnionych roszczeń. Sprawca działa w celu wymuszenia zwrotu
    wierzytelności, a więc świadczenia należnego. W wypadku gdy świadczenie jest
    nienależne, wchodzą w grę przestępstwa przeciwko mieniu.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 10. Data: 2005-03-15 20:06:20
    Od: "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl>

    hello
    nie chce przszkadzac w dyskusji ale moze znacie odpowiedz na moje pytanie?