  • 1. Data: 2005-03-14 20:17:11
    Temat: Jak wytępić hałas u sąsiadów?
    Od: "Paweł" <p...@v...pl>

    Witam!
    Moi sąsiedzi są głośni. Ciągle coś przesuwają, piłują (szczególnie sobota,
    niedziela), ciagle coś nad moją głową buczy. Moze w mieszkaniu mają
    warsztat, produkują narkotyki, coś innego? Spółdzielnia nie chce się
    mieszać, póki nie ma dowodów. Czy coś można poradzić? Czy są właściwie
    jakieś przepisy, które można by wykorzystać przy walce z hałasem?
    Pozdrawiam. Paweł

  • 2. Data: 2005-03-14 20:44:14
    Temat: Re: Jak wytępić hałas u sąsiadów?
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    Spółdzielnia nie chce się
    > mieszać, póki nie ma dowodów. Czy coś można poradzić? Czy są właściwie

    halasuj jeszcze bardziej, w koncu to oni napisza na te grupe i jakos przez
    siec zalagodzicie sprawe i sie dogadacie

  • 3. Data: 2005-03-14 21:30:56
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Paweł* wrote in <news:d14ro7$pip$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> [...]
    > mieszać, póki nie ma dowodów. Czy coś można poradzić? Czy są właściwie
    > jakieś przepisy, które można by wykorzystać przy walce z hałasem?

    Kup subwoofer, przystaw do ściany, puszczaj jakiś dzwięk gdy
    opuszczasz lokal, ustaw by nie było głośno - tylko dokuczliwe.

    --
    Wiedza jest łaskawa - ochrania ludzi przed myśleniem

  • 4. Data: 2005-03-14 22:29:05
    Od: "Kacper" <K...@p...onet.pl>

    Paweł wrote:
> [...]
    > poradzić? Czy są właściwie jakieś przepisy, które można by
    > wykorzystać przy walce z hałasem? Pozdrawiam. Paweł

    typowa sprawa wykroczeniowa. Wezwij kilka razy policje, powiedz co sie
    dzieje i sprawa trafi do sadu grodzkiego.

    Kacper

  • 5. Data: 2005-03-15 05:38:40
    Od: "Przemek R. (Sopot)" <p...@g...pl>

    Paweł napisał(a):
    > Witam!
    > Moi sąsiedzi są głośni. Ciągle coś przesuwają, piłują (szczególnie sobota,
    > niedziela), ciagle coś nad moją głową buczy. Moze w mieszkaniu mają
    > warsztat, produkują narkotyki,

    tia, zdrapuja tynk ze scian i pakuja w woreczki, idz sie leczyc.

    na pewno nie przeciw takimi.

    P.

  • 6. Data: 2005-03-15 08:36:12
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mieszać, póki nie ma dowodów. Czy coś można poradzić? Czy są właściwie
    > jakieś przepisy, które można by wykorzystać przy walce z hałasem?

    a próbowałeś już po dobroci?
    może nie wiedzą, że są głośni?

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 7. Data: 2005-03-15 10:27:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kacper" <K...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d15371$ko8$1@news.onet.pl...

    > typowa sprawa wykroczeniowa. Wezwij kilka razy policje, powiedz co sie
    > dzieje i sprawa trafi do sadu grodzkiego.

    a od kiedy to mebli przesuwac nie wolno?
    P.

  • 8. Data: 2005-03-15 18:47:15
    Od: "Paweł" <p...@v...pl>

    Próbowałem, ale wszystkiemu zaprzeczają.
    Odpowiadam miłemu Przemkowi z Sopotu:
    meble przesuwane raz do roku w dzień nikomu nie przeszkadzają, natomiast w
    nocy lub w niedzielę jak zasiadasz do obiadu tak (niektorym).
    Pozdrawiam. Paweł

  • 9. Data: 2005-03-15 19:38:50
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > meble przesuwane raz do roku w dzień nikomu nie przeszkadzają, natomiast w
    > nocy lub w niedzielę jak zasiadasz do obiadu tak (niektorym).

    no dobra, to mamy halas raz na rok, pozostale halasy na czym polegaja?
    Pamietaj ze za zglaszanie
    wykroczenia/przestepstwa ktorego nie popelniono (czyli za pieniactwo) do 2
    lat :-)

    P.

  • 10. Data: 2005-03-16 09:46:09
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Paweł wrote:
    > Moi sąsiedzi są głośni. Ciągle coś przesuwają, piłują (szczególnie sobota,
    > niedziela), ciagle coś nad moją głową buczy.

    Może remontują mieszkanie. Ciągle - to znaczy jak długo i jak często?

    > Moze w mieszkaniu mają
    > warsztat, produkują narkotyki, coś innego?

    To zły trop. Zanim rzucisz takie posądzenie trzeba mieć jakieś dowody.
    Znam takich spraw bardzo wiele i ani razu nic podobnego nie udało się
    nawe uprawdopodobnić.

    > Spółdzielnia nie chce się mieszać, póki nie ma dowodów.

    Zależy do czego. Jeśli hałas i zakłócanie spokoju to ma i powinna się
    mieszać. Jeśli zarzucasz produkcję narkotyków to się nie dziw, że nie
    reagują.

    > Czy coś można poradzić? Czy są właściwie jakieś przepisy, które można by
    wykorzystać
    > przy walce z hałasem?

    Są odpowiednie przepisy. Wezwij policję, gdy hałas będzie bardzo
    dokuczliwy. Szczególnie w nocy między godziną 22 a 6. Żądaj kopii
    notatki służbowej z interwencji.
    Fonon