    From: "baccate" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak wykazać, żeprowadził działalność gospodarczą
    Date: 3 Nov 2006 09:48:30 -0800

    > Zatem nie wypowiadaj się na ten temat, bo tylko mącisz ludziom w
    > głowach.

    Spoko, wyluzuj, zdaje się, że chodziło o wykazanie prowadzenia
    działalności, tak?
    No więc tylko część mojej wypowiedzi dotyczyła US, za to w
    pozostałej części KRS, którego funkcjonowanie akurat znam doskonale
    i nie zamierzam w tym zakresie zaprzestać wypowiedzi.

    Co do prawa podatkowego, to może nie istnieć tam termin "zaprzestania
    działalności", bo nie jestem pzrekonany, czy znajdzie się go gdzie
    indziej, ale to nie znaczy, że podmiot nie może zgłosić tego do US,
    a o to mi chodziło. Swoją drogą - sprawdzę to.

    Poproszę na przyszłość o bardziej konstruktywną krytykę.