  • Date: Mon, 16 Oct 2006 14:03:35 +0200
    From: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak wykazać, że pozwany prowadził działalność gospodarczą

    W dniu 10/16/2006 1:50 PM, Herbi wrote :

    > Fajnie :)))
    > To weżmiesz sobie odpisy z firmy np. Coca-Coli i potem pozaciągasz na ich
    > konto kredyty ... :)))
    > Raczysz żartować że osoba trzecie dostanie odpisy z EDG, REGONu, NIPu -
    > prawda?

    Jaki bank udziela kredytów na podstawie odpisów tych dokumentów? (A bez
    dokumentu stwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do reprezentacji?)

    Nie wiem jak z NIPem czy REGONem ale na pewno z EDG wypis dostanie.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed