  • 11. Data: 2009-06-03 13:04:07
    Temat: Re: Jak wpłynąć na wójta - kto go kontroluje.
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jun 3, 2:56 pm, "mz" <l...@w...pl> wrote:
    > Jesli masz ochote dokuczac w ten sposob sasiadowi to co ja Ci na to
    > poradze? Lekarzem nie jestem :)
    >
    > Stary wyluzuj podałem to jako przykład nie mam ochoty nikomu dokuczać a ty
    > odrazu na medycynę się wybierasz.

    Bo mnie irytuje przywolywanie bzdurnych argumentow przy dyskusji o
    problemie natury prawnej. Co do ustawy OUIP i form skladania wniosku
    ma fakt, że moze wystapic jakis % debili chcacych powkurwiac sasiada?
    Czy to ma plyw na to jakie faktycznie sa przepisy? :) Czy to ma
    powstrzymac np. informatyzacje i uproszczenia w urzedach? :)

    > Rownie dobrze mozna spamowac komus skrzynke pocztowa zamawiajac mu
    > materialy reklamowe. Na stekach stron www mozna sobie zamowic rozne
    > bzdety za free do przyslania poczta.
    >
    > Nie da rady, zazwyczaj trzeba potwierdzić zamawianie reklam. Jesli jest
    > inaczej zapraszam do testowania mojego maila l...@w...pl wszak powstał
    > on do wyłapywania spamu.

    Chodzilo mi poczte tradycyjna nie elektroniczna. Na necie mozesz
    zamowic kupe rzeczy na zwykla poczte i wkurzac sasiada, jakos to nie
    powstrzymuje nikogo przed oferowaniem takich rzeczy. Sam mam np.
    zamowione katalogi czesci samochodowych z usa, ktore za free dostaje
    na poczte :)

  • 12. Data: 2009-06-03 14:02:41
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    mz pisze:
    > Napisałeś anonim i dziwisz się, że nikt ci nie odpowiada ? Ja tam też na
    > anonimy w mojej firmie nie odpowiadam. No chyba, że masz podpis
    > elektroniczny to przepraszam.

    podpisałem się i dałem namiary na siebie.

    --
    krzysiek82

  • 13. Data: 2009-06-03 14:56:55
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    krzysiek82 pisze:

    > podpisałem się i dałem namiary na siebie.

    Ja kiedys napisalo maila do GIODO z pytaniem - odpisali ... po 1.5
    miesiaca listem poleconym...

  • 14. Data: 2009-06-03 17:43:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <k...@0...pl> napisał w wiadomości

    A jakiej odpowiedzi od wójta oczekujesz? Pewnie przyjął do akceptującej
    wiadomości, że droga jest dziurawa. Jak o tym nie wiedział, to może nawet
    się zdziwił. I tyle. Z mojego doświadczenia wynika, że jeśli już koniecznie
    chcesz, by się ktoś takim problemem zajął, to lepiej zarazić problemem
    radnego. Radnemu wójt odpowiedzieć musi.

    Co do przywołanej przez innych dyskutantów Ustawy o informacji publicznej,
    to chcę zauważyć, że ustawa ta określa w jakim trybie i jakie informacje
    mają być udzielane. Na pewno na tej podstawie nie można wywieść obowiązku
    odpowiedzi na każdy dowolny mail.

  • 15. Data: 2009-06-03 21:22:10
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@T...o2.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <k...@0...pl> napisał
    > kto wylicza z tego wszystkiego wójta?

    Rada Gminy

  • 16. Data: 2009-06-03 21:45:39
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    spp pisze:

    > Ale urząd odpowie na ten adres skąd mail przyszedł. :)
    No właśnie.. czyli na adres sąsiada.
    E-mail działa tka samo jak list.. możesz sobie w nadawcę wpisać co Ci
    sie żywnie podoba.

    mp.