  • 1. Data: 2003-10-07 08:32:31
    Temat: Jak uniknac komornika?
    Od: "Jaroslaw Bierczynski" <j...@h...pl>

    Witam,

    Postaram się pokrótce przedstawić sytuację:
    Jest (właściwie była) sobie spółka. W wakacje jeden ze wspólników wyjechał
    na urlop, po powrocie zastał... wierzycieli. Drugi wspólnik przepadł wraz z
    towarem, zostawiając niezapłacone faktury. Ogólnie ślad po nim zaginął.
    Wyrolowany wspólnik nie ma już żadnych oszczędności, mieszka z żoną i
    dzieckiem w mieszkaniu należącym do teściowej, cały jego majątek stanowi
    wyposażenie mieszkania, dość skromne zresztą: TV, wieża, lodówka, pralka,
    meble - standard. W piątek mieli "wizytę" komornika. Na razie nie spisywał
    niczego formalnie, był "tylko się rozejrzeć". No i teraz pytanie do Was: czy
    można jakoś uniknąć zajęcia sprzętów przez komornika? Czy można np. kogoś
    teraz domeldować i powiedzieć, że są to rzeczy tej osoby? Może macie jakieś
    inne rozwiązania?
    Sprawa jest dla mnie bardzo ważna, dotyczy mojej bliskiej rodziny.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2003-10-07 11:08:31
    Temat: Re: Jak uniknac komornika?
    Od: "Neko" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Bierczynski" <j...@h...pl> napisał

    > Sprawa jest dla mnie bardzo ważna, dotyczy mojej bliskiej rodziny.

    Nie jestem spacjalista, ale moze zrobic rozdzial majatkowy
    i przepisac wszystko na zone?

    Bo przeciez nie bede proponowal papierowej seperacji.
    (chociaz tak tez sie robi).

    Neko

  • 3. Data: 2003-10-07 13:26:08
    Od: "Słonik" <p...@o...pl>

    Komornik ma prawo wejśc tam gdzie jesteś zameldowany...........
    Mogę się jednak mylić.....ale z tego co sie dowiedziałem to tak jest.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-10-07 16:40:06
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    > Nie jestem spacjalista, ale moze zrobic rozdzial majatkowy
    > i przepisac wszystko na zone?

    Teraz to juz po ptakach na takie rozwiazanie. Slyszales o actio pauliana?

  • 5. Data: 2003-10-07 17:15:11
    Od: "Słonik" <p...@o...pl>

    > Teraz to juz po ptakach na takie rozwiazanie. Slyszales o actio pauliana?

    To poprostu sprzedać wszystko.......co mu szkodzi .

  • 6. Data: 2003-10-07 18:01:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > To poprostu sprzedać wszystko.......co mu szkodzi .

    Pewnie nie chce iść do więzienia.

  • 7. Data: 2003-10-07 18:05:33
    Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu>

    A art 300 KK?
    pozdr'

  • 8. Data: 2003-10-07 18:09:41
    Od: "Słonik" <p...@o...pl>

    > A art 300 KK?
    > pozdr'

    A co ma do stracenia....pozatym jezeli ma mały majątek to i tak chyba nie ma
    sensu...a jak duzy to masz racje.

  • 9. Data: 2003-10-08 07:19:26
    Od: "JD" <j...@i...pl>

    Wymelduj się.....

  • 10. Data: 2003-10-08 09:34:10
    Od: "666" <j...@N...op.pl>

    Po co ludzie w takiej sytuacji w ogóle drzwi otwierają??
    JaC