    From: "Jaroslaw Bierczynski" <j...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak uniknac komornika?
    Date: Tue, 7 Oct 2003 10:32:31 +0200

    Witam,

    Postaram się pokrótce przedstawić sytuację:
    Jest (właściwie była) sobie spółka. W wakacje jeden ze wspólników wyjechał
    na urlop, po powrocie zastał... wierzycieli. Drugi wspólnik przepadł wraz z
    towarem, zostawiając niezapłacone faktury. Ogólnie ślad po nim zaginął.
    Wyrolowany wspólnik nie ma już żadnych oszczędności, mieszka z żoną i
    dzieckiem w mieszkaniu należącym do teściowej, cały jego majątek stanowi
    wyposażenie mieszkania, dość skromne zresztą: TV, wieża, lodówka, pralka,
    meble - standard. W piątek mieli "wizytę" komornika. Na razie nie spisywał
    niczego formalnie, był "tylko się rozejrzeć". No i teraz pytanie do Was: czy
    można jakoś uniknąć zajęcia sprzętów przez komornika? Czy można np. kogoś
    teraz domeldować i powiedzieć, że są to rzeczy tej osoby? Może macie jakieś
    inne rozwiązania?
    Sprawa jest dla mnie bardzo ważna, dotyczy mojej bliskiej rodziny.

    Pozdrawiam
    Jarek