  • 11. Data: 2009-04-03 16:13:54
    Temat: Re: Jak ukarać/zapobiec nielegalnemu parkowaniu
    Od: "mike" <d...@n...com>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
    news:gr4tkb$718$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "Filozof71" <f...@s...com> napisał w wiadomości

    > wywiesic informacje o odplatnosci parkowania, 20-50 zeta za godzine,
    > zakupic kilka blokad i juz, blokada zdjeta po uiszczenie platnosci :)

    Strzał w stopę. Niedozwolone jest zakładanie blokad.

    --
    mike

  • 12. Data: 2009-04-03 16:16:02
    Od: "mike" <d...@n...com>

    "Filozof71" <f...@s...com> wrote in message
    > Mam pytanie : co mozna zrobić w takiej sytuacji ?

    Zaparkuj na parkingu strzeżonym, weź rachunek, wróć taksówką do domu, weź
    kolejny rachunek. Potem wezwanie do zwrotu poniesionych kosztów. itd. itd.

    O działaniach z przymrużeniem oka nie muszę już chyba opowiadać?

    --
    mike

  • 13. Data: 2009-04-03 16:28:41
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Filozof71" <f...@s...com> napisał w wiadomości

    > W hali garazowej dosyć często nielegalnie parkują obce samochody
    > (prawdopodobnie znajomi niektórych użytkowników, ponieważ aby dostac sie
    > do
    > garazu trzeba otworzyć bramę pilotem, który mają tylko osoby korzytsjące z
    > garażu).

    Powiedz, gdzie w takim razie mają zaparkować goście odwiedzający
    mieszkańców? Wspólczuje mieszkania w tak niegościnnym domu.

    Pozdrawiam Przemek

  • 14. Data: 2009-04-03 17:09:10
    Od: "mike" <d...@n...com>

    "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Filozof71" <f...@s...com> napisał w wiadomości

    > Powiedz, gdzie w takim razie mają zaparkować goście odwiedzający
    > mieszkańców? Wspólczuje mieszkania w tak niegościnnym domu.

    Następnym razem, zanim wydasz osąd o niegościnności, zapytaj, czy jest
    miejsce na parking samochodów w miejscach innych niż do tego wyznaczone.

    --
    mike

  • 15. Data: 2009-04-03 17:26:03
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >>

    > Powiedz, gdzie w takim razie mają zaparkować goście odwiedzający mieszkańców?
    > Wspólczuje mieszkania w tak niegościnnym domu.

    A gdzie mają parkować mieszkańcy tego niegościnnego domu ?

  • 16. Data: 2009-04-03 17:27:03
    Od: "mike" <d...@n...com>

    "mike" <d...@n...com> wrote in message news:gr5cnp$e97$1@news.wp.pl...

> [...]
    > kolejny rachunek. Potem wezwanie do zwrotu poniesionych kosztów. itd. itd.
    >

    > O działaniach z przymrużeniem oka nie muszę już chyba opowiadać?

    Źle przeczytałem. Myślałem, że ktoś parkuje na Twoim miejscu. Niestety
    pozostałe przypadki są raczej beznadziejne.

    --
    mike

  • 17. Data: 2009-04-03 17:50:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:gr5dgq$6in$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Filozof71" <f...@s...com> napisał w wiadomości

    > Powiedz, gdzie w takim razie mają zaparkować goście odwiedzający
    > mieszkańców?

    Ale co to obchodzi pozostałych mieszkańców?
    Niech im gospodarz wymyśli miejsce, skoro był na tyle głupi, że kupił
    mieszkania w miejscu przy którym nie ma jak zaparkować bez własnego garażu

  • 18. Data: 2009-04-03 18:01:10
    Od: agent73 <a...@g...pl>

    On Fri, 3 Apr 2009 17:28:41 +0100, "Przemek Lipski"
    <W...@w...epf.pl> wrote:

    >Powiedz, gdzie w takim razie mają zaparkować goście odwiedzający
    >mieszkańców?

    Przerażające jest to, że co niektórzy jak by mogli, to by wjechali
    samochodem po schodach przed same drzwi mieszkania albo i dalej! Gdzie
    mają zaparkować? A niech się przejdą kilkadziesiąt, czy kilkaset
    metrów na piechotę, żadna krzywda im się nie stanie! Mogą też
    skorzystać z komunikacji miejskiej, skoro wiadomo że są problemy z
    parkowaniem. Wreszcie, skoro właściciel miejsca parkingowego jest taki
    uczynny, to niech użyczy swojego miejsca a sam zaparkuje gdzie indziej
    na czas odwiedzin gości. A blokowanie dróg ewakuacyjnych jest
    przejawem skrajnej głupoty i powinno być tępione beż żadnych
    pobłażliwości!

    >Wspólczuje mieszkania w tak niegościnnym domu.

    To nie jest sprawa gościnności tylko bezpieczeństwa. Współczuję ci, że
    nie jesteś w stanie tego zrozumieć, bo tak to wygląda z twojej
    wypowiedzi...

    --
    A.

  • 19. Data: 2009-04-03 19:25:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gr4vlk$3nm$1@news.onet.pl BETON <b...@m...pl> pisze:

    > kup se http://www.blokadyparkingowe.com.pl/ i sprawa załatwiona

    A która jest odporna na Kropelkę wpuszczona do zamka?

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2009-04-03 19:27:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.urtea0h4895wyf@cholera.telgam.pl leon
    <l...@n...interia.pl> pisze:

    > ktos znalazl calkiem niezle rozwiazanie
    > http://img6.imageshack.us/img6/525/nieparkowac.jpg
    O bardzo niezłe, wręcz fantastyczne.
    Na tyle zjawisko niezbadane, że nie wiadomo czemu schodzi wszystkim...
    A niektórym dodatkowo lakier pęka.

    --
    Jotte