  • 31. Data: 2009-04-06 14:30:54
    Temat: Re: Jak ukarać/zapobiec nielegalnemu parkowaniu
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 06-04-2009 o 12:47:31 Filozof71 <f...@s...com>
    napisał(a):

    > Szczrze mówiac to mozna potraktowac jako grozbe. Poza tym jak ktos bedzie
    > cwany to zaintaluje kamerke w/przy samochodzie i namierzy tego co pomaga
    > temu powietrzu schodziae.

    pomoc w schodzeniu powietrza ma niska szkodliwosc spolecza- natomiast
    uszkodzenia lakieru to juz konkretne
    pieniadze sie juz robia wiec inna klasyfikacja

    leon

  • 32. Data: 2009-04-06 18:02:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Filozof71" <f...@s...com> napisał w wiadomości

    > Hmm, to nie ważne i nie jest w 100 % pewne. Równie dobrze taki ktoś może
    > się "przyczaić" i wjechać kiedy pilotem otwporzy bramę ktoś normalnie
    > korzystający. Przciez nikt nie będzie bawił się w policjanta i
    > legitymował każdego kto wjeżdża za nim. Poza tym niezaleznie czy ktoś
    > ze wspólnoty mu to ułatwia czy nie, czyż nie można tego podciągnąć pod
    > uzyskiwanie nieuprawnionych korzysci ? ( nie wiem czy tak dokładnie
    > brzmi ten paragraf).

    A na czym by ewentualna korzyść miała polegać? Pomijając już sam fakt, że
    to podlega pod postępowanie cywilne.

  • 33. Data: 2009-04-06 19:55:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:grcmme$gce$1@news.onet.pl Filozof71
    <f...@s...com> pisze:

    > Szczrze mówiąc to można potraktowac jako groźbe.
    Różnie różne rzeczy można traktować.
    Co nie znaczy, że słusznie.

    > Poza tym jak ktoś będzie cwany to zaintaluje kamerkę w/przy samochodzie i
    > namierzy tego co pomaga temu powietrzu schodzić.
    Nie namierzy, tylko ew. sfilmuje. To nie oznacza rozpoznania.
    Wszystko trzeba robić z głową.

    --
    Jotte

  • 34. Data: 2009-04-07 07:21:06
    Od: "Filozof71" <f...@s...com>

    > Użytkownik "Filozof71" <f...@s...com> napisał w wiadomości

    > A na czym by ewentualna korzyść miała polegać? Pomijając już sam fakt, że
    > to podlega pod postępowanie cywilne.

    Ano na tym, że jest zima a ty sobie wjeżdżasz do czyjegoś ogerzewanego i
    strzeżonego garażu, zamiast bulic 30 pln za noc na parkingu strzeżonym przy
    ulicy i rano skrobać samochód.

    pozdr Filozof71

  • 35. Data: 2009-04-07 07:22:28
    Od: "Filozof71" <f...@s...com>

    >W wiadomości news:grcmme$gce$1@news.onet.pl Filozof71
    > <f...@s...com> pisze:
    >
    > Nie namierzy, tylko ew. sfilmuje. To nie oznacza rozpoznania.
    > Wszystko trzeba robić z głową.

    Z głową w kominiarce ? ;-)
    pozdr Filozof71

  • 36. Data: 2009-04-07 07:44:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Filozof71 wrote:

    > Ano na tym, że jest zima a ty sobie wjeżdżasz do czyjegoś ogerzewanego i
    > strzeżonego garażu, zamiast bulic 30 pln za noc na parkingu strzeżonym przy
    > ulicy i rano skrobać samochód.

    No i podatek się należy.

  • 37. Data: 2009-04-07 15:01:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:grev27$g1n$1@news.onet.pl Filozof71
    <f...@s...com> pisze:

    > Z głową w kominiarce ? ;-)
    :-)

    --
    Jotte

  • 38. Data: 2009-04-07 18:28:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > Ano na tym, że jest zima a ty sobie wjeżdżasz do czyjegoś ogerzewanego i
    > strzeżonego garażu, zamiast bulic 30 pln za noc na parkingu strzeżonym

    I na tej podstawie chcesz komuś niesłuszne wzbogacenie dowieść? Przed sadem
    już różne dziwne rzeczy widziałem, toteż nawet neispecjalnie się zdziwię,
    jakby się komuś udało, tym nie mniej mnie nie przekonałeś.

  • 39. Data: 2009-04-10 13:48:31
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Filozof71 pisze:

    > Szczrze mówiąc to można potraktowac jako groźbe. Poza tym jak ktoś będzie
    > cwany to zaintaluje kamerkę w/przy samochodzie i namierzy tego co pomaga
    > temu powietrzu schodzić.

    Ależ nie należy pomagać niczemu - sama tabliczka część ludzi odstraszy.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 40. Data: 2009-04-11 17:32:28
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Filozof71 napisal:
    > oni wymigali się twierdząc, że na terenie prywatnym nie mogą wlepić mandatu
    > za parkowanie w miejscu gdzie jest zakaz.

    Straz pozarna moze.

    > Mam pytanie : co mozna zrobić w takiej sytuacji?

    Zadzwon do strazy, zglos sprawe zagrozenia pozarowego, wyjasnij sprawe.
    Powinni sie pojawic, a oni z kolei sa uprawnieni do stosowania srodkow
    hm... dosc drastycznych nawet na terenie prywatnym.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek