    From: "P N" <p...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak to wyglada w praktyce?
    Date: Thu, 20 Nov 2003 18:26:15 +0000 (UTC)

    > Mandat ma o tyle znaczenie, że funkcjonariusz, który go wlepił pełniacy
    > role swiadka nie zezna przeciw sobie.
    > Ponadto biegły, który może zostac powołany:
    > - będzie sie nim sugerował
    > - wezmie go pod uwagę, np. bo tak mu będzie łatwiej
    >
    > Mandat + zeznanie policjanta + opinia biegłego = skazanie, bo (...)
    > spieszył się na obiad i nie miał czasu mysleć. Tak to wygląda w praktyce.
    > Jak sie jednak okazuje, nie zawsze, czego dowodem wyrok w powództwie
    > cywilnym.
    >
    > Odpowiedź udzielona koleżance pytającej mogłaby wyglądać mniej więcej
> [...]

    Ze wszystkim sie z Tobą w tym momencie zgadzam,mi chodziło o to (i tak też
    myslalem ze zostane nieco blednie odczytany) że dywagowanie to czy mandat byl
    czy nie to nie ma najmniejszego sensu.Skoro autor wątku o tym nie wspomniał
    to po co dopisywac nieznane fakty,mnie na studiach uczyli ze nie nalezy
    wychodzic poza podany kazus i wymyslac jakies dodatkowe wątki,co by bylo
    gdyby,a moze jednak cos bylo itp.Okazalo sie w tej sytuacji ze ok,babka
    wjechala na zielonym,facet na czerwonym,uznano wine kobiety i w tym momencie
    niewazne czy dostala mandat czy nie,dalej sad cywilny uznal wprost przeciwnie
    i jak ustalenie sadu cywilnego wplynie na ewentualna przyszla sprawe
    karną.Oczywiscie ten wplyw bedzie zerowy,ale mimo wszystko,bylo pytanie,jest
    odpowiedz.A mandat to co najmniej jakieś UFO w tym wątku.
    Pzdr