  • Data: 2003-11-20 20:35:32
    Temat: Re: Jak to wyglada w praktyce?
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2003-11-20 20:43, Pacynka wrote:
    > Suma sumarum
    > sad karny wczoraj na rozprawie uznal kobieta za niewinna spowodowania
    > wypadku.
    >
    > W zwiazku z tym pytanie teraz brzmi nastepujaco:
    > 1. Czy tym samym nalezy uznac ze winnym byl mezczyzna?

    Pod Twoją nieobecność niemal do rękoczynów doszło :-)

    Spotkałem się z orzeczeniem (Sąd Grodzki) w którym nie wskazano winnego,
    tzn. sąd, powołując się na opinie biegłego stwierdził, że obaj kierowcy
    jechali prawidłowo, a mimo tego doszło do wypadku. (Wybiegniety pies i
    zajechanie drogi). Wynika z tego, że niewinność jednej osoby nie
    skutkuje z automatu winą drugiego uczestnika kolizji.

    PZdr: Catbert