  • Data: 2003-11-21 11:38:49
    Temat: Re: Jak to wyglada w praktyce?
    Od: "Bipo" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie lesiowi ktos w koncu da zakaz korzystania w sieci bo gosc na kilku
    albo
    > i wiecej grupach sieje zamet !!!

    Eee tam gadasz "głupoty"!;))) Dlaczego mu zakazywać :D!!!!
    Ja np. jak mam trochę czasu w pracy a chce się wyluzować
    i trochę rozerwać, otwieram jego wywody i sobie czytam
    jako ciekawostki, jakie to głupoty w większości można
    wypisywać i jak komiczny jest brak samokrytycyzmu - potem
    fajne kwiatki z tego powstają. Można się dowiedzieć ciekawych
    rzeczy np. o kobietach o panach w kapeluszach o wychowaniu dzieci
    o naszej władzy z czasów zamierzchłych i wiele innych;) - siakieś
    "naukowe" badania musiał prowadzić ;))), więc trochę szacunku
    dla przedstawicieli "naszej" polskiej yntelygencji!!!;)))

    Pozdrawiam
    Bipo