    From: Catbert <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak to wyglada w praktyce?
    Date: Thu, 20 Nov 2003 18:54:36 +0100

    On 2003-11-20 18:05, Leszek wrote:

    > My to znaczy kto?? Słyszysz jakieś głosy?? Nie zauważyłem takiej "maniery"
    > na grupie.

    My - ludzie prości; pluralis majestaticus przysługuje teraz każdemu,
    mamy demokrację. Słyszę wiele głosów, piszę za siebie. Maniery na grupie
    nie ma, bo ludzie prości boja się, że na nich nakrzyczysz, więc nie
    piszą wiele.

    > Kończmy bo pewnie do niczego nie dojdziemy.
    > Zamiast pomagać autorom wątków szukasz tylko zaczepki z moją skromną osobą.
    > Jakieś kompleksy?
    To nic złego mieć kompleksy, wcale sie tego nie wstydzę, staram się
    leczyć. Korespondując z Toba nie czuje się osobą osamotnioną.

    Założyłeś, że osoba inicjująca post kłamie, bo dotała mandat.
    Zachodzi domniemanie (wyrok sądu cywilnego), że ukarany został nie
    sprawca a pokrzywdzony. Nie musisz mi tłumaczyc, ze wyrok w cywilnym to
    dla karnego betka.

    A może druga strona była znajomym policjanta?
    Sam byłem na sprawie, gdzie sąd pyta funkcjonariusza, czy jest
    spokrewniony - a ten mówi że nie, ale nie dodaje, że osoba obca - jak
    drugi z funkcjonariuszy - świadków. Nie dodaje, bo chleją razem wódę.

    Nie interesowały Cię inne okolicznoci poza mandatem.
    Orzekłeś, że ktos jest winny i wjechał na czerwonym swietle - bo dostał
    mandat.
    Trudno odmówic racji, że jak w tytule "tak to wyglada w praktyce" -
    chociaz na szczęście nie zawsze.
    Natomiast nie rozumiem, dlaczego kontynuujesz wątki, których meritum
    jest o wiele bardziej miałkie, a Twoi adwersarze słabsi intelektualnie.
    Pastwisz sie nad słabszymi, czy jak?

    Catbert