  • 201. Data: 2007-07-31 20:13:09
    Temat: Re: Jak to jest z robieniem zdjęć?
    Od: "Mark Van Reesk" <m...@N...gazeta.pl>

    Nie wiem co mowi prawo polskie ale prawo holenderskie daje ludziom
    prawo do ochrony wlasnego wizerunku. Tak wiec nie mozna robic bez
    zgody zainteresowanego zdjec o charakterze portretu, lub wizerunku jego
    postaci w przestrzeni wlasnej lub prywatnej - zaklocenie prywatnosci.
    Natomiast w przestrzeni publicznej osoby ktore sie tam znajduja sa
    traktowane jako element krajobrazu.Ja jako fotograf tez mam jakies
    prawa - na przyklad prawo do fotografowania zycia miasta , jezeli sie
    to komus nie podoba to powinien podac mnie do sadu albo siedziec w
    domu.Pozdr.

    http://www.flickr.com/photos/markvanreesk

  • 202. Data: 2007-08-01 08:48:53
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 31 Jul 2007 20:13:09 +0000 (UTC), Mark Van Reesk napisał(a):

> [...]
    > zgody zainteresowanego zdjec o charakterze portretu, lub wizerunku jego
    > postaci w przestrzeni wlasnej lub prywatnej - zaklocenie prywatnosci.

    Polska jest cywilizowanym krajem i uznała że fotografowanie nie kradnie
    duszy, więc nie ma potrzeby zabraniania robienia portretów.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 203. Data: 2007-08-08 11:07:40
    Temat: za TVN
    Od: "Pietrej" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zarzuty utrwalania i posiadania treści pornograficznych z udziałem dzieci
    postawiła 57-latkowi sopocka prokuratura. Grozi mu 10 lat więzienia.
    57-letniego mieszkańca Gdyni zatrzymano na molo w Sopocie, kiedy filmował
    nagie maluchy bawiące się na plaży. O dziwnym zachowaniu mężczyzny policję
    powiadomili turyści.

    Jak poinformował w środę Tomasz Kamiński z sopockiej policji, prokuratura
    postawiła Zbigniewowi R. zarzuty utrwalania i posiadania treści
    pornograficznych z udziałem dzieci. Wystąpiła również o aresztowanie
    mężczyzny. Jeszcze w środę sąd może wydać decyzję w tej sprawie.

    Postawienie zarzutów było możliwe, bowiem seksuolog, który obejrzał kilka z
    ponad 400 kaset wideo znalezionych w mieszkaniu gdynianina stwierdził, że na
    niektórych z nich znajdują się treści pornograficzne.

  • 204. Data: 2007-08-08 18:10:07
    Temat: Re: za TVN
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pietrej wrote:

    > Postawienie zarzutów było możliwe, bowiem seksuolog, który obejrzał kilka z
    > ponad 400 kaset wideo znalezionych w mieszkaniu gdynianina stwierdził, że na
    > niektórych z nich znajdują się treści pornograficzne.

    Masz jakieś pytania, przemyślenia, wątpliwości lub refleksje?

    Czy robisz tylko za echo?

  • 205. Data: 2007-08-09 07:06:58
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 25 Lip, 14:10, Olgierd <n...@o...com> wrote:

    > Ty jesteś naprawdę dziwny. Będziesz jeździł po kraju i kuł mordę/gazował
    > psikaczem grupowiczów?

    I obudzi sie zlany zminym potem:)

  • 206. Data: 2007-08-09 07:13:20
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 28 Lip, 13:03, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Jesteś wyjątkowo bezczelny - z jedne strony mądrzysz się o "dobrych
    > obyczajach", a z drugiej strony chcesz "walić w mordę", jak się tobie
    > coś nie podoba...

    Bo to tak jest, ze cham uznaje kulture za oznake slabosci. Chama od
    kulturalnego czlowieka odroznia sie w ten sposob, ze ten drugi
    poproszony o niepstrykanie zdjec przestanie pstrykac.

  • 207. Data: 2007-08-09 09:52:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK wrote:

    > Bo to tak jest, ze cham uznaje kulture za oznake slabosci. Chama od
    > kulturalnego czlowieka odroznia sie w ten sposob, ze ten drugi
    > poproszony o niepstrykanie zdjec przestanie pstrykac.

    A ja cię tyle razy prosiłem, żebyś przestał mi odpisywać i w ogóle tu
    pisać. I co?

  • 208. Data: 2007-08-09 20:05:39
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 09.08.2007, o godzinie 11.52.48, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa
    napisał(a):

    > A ja cię tyle razy prosiłem, żebyś przestał mi odpisywać i w ogóle tu
    > pisać. I co?

    Mogę? Mogę?!
    Pozwolę sobie.
    Jak to co? I pisze!
    O ile od niego możesz się odizolować (KF) o tyle od upierdliwego fotografa
    nie bardzo (tylko proszę bez absurdalnych propozycji, że można z domu nie
    wychodzić, że burkę można na głowę itd.). Średnia analogia, no ale to grupy
    i tu się dociąża...

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*