  • Data: 2006-02-09 07:59:48
    Temat: Re: Jak sprawdzic, czy przelew dotarl .. ?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marsjusz wrote:

    > Czy mozna zwrocic sie do banku odbiorcy, lub gdziekolwiek (on odpada)
    > i zapytac o szczegoly tej transakcji, tzn.
    > czy kasa dotarła ??
    >
    > Bank Śląski w Szczecinie mowi mi ze nie udzieli mi takiej informacji i
    > dupa.
    >
    > Mozna cos z tym zrobic ??

    Procedura jest taka. Dajesz gościowi do podpisania groźnie brzmiące
    oświadczenie w stylu: "Ja .... niżej podpisany świadomy
    odpowiedzialności karnej, oświadczam, że nie otrzymałem do dnia
    dzisiejszego przelewu z dnia .... z rachunku nr .... należacego do ....
    na mój rachunek nr .... w odfdziale ... banku ...." Albo gość w tym
    momencie mięknie i stwierdza, że jeszcze raz sprawdzi czy przyszedł,
    albo podpisuje. Wtedy robisz ksero i dołączasz do reklamacji składanej
    w twoim banku. Tak naprawdę odpowiedzialność karna za podpisanie
    takiego fałszywego oświadczenia praktycznie nie istnieje.