  • 1. Data: 2009-03-29 11:57:28
    Temat: Jak skonstruować pozew przeciwko Spółdzielni Mieszkaniowej ?
    Od: mauser50 <m...@-...com>

    Witam

    Wyczerpałem wszelkie możliwości prawne określone w Statucie danej SM
    łącznie z trybem odwoławczym do Rady Nadzorczej, która stwierdziła w
    swoim wystąpieniu do mnie że mogę wystąpić na drogę cywilno - prawną.

    Chodzi o to, że zwróciłem sie do SM jako zarządzającego i
    administrującego budynkiem wielorodzinnym o przekazanie mi kluczy i
    kodów umożliwiających bezkluczowy dostęp do budynku w którym znajduje
    się mój lokal, którego jestem właścicielem. SM odmówiła mi stwierdzając,
    że posiada oświadczenia 2 n/n lokatorów, jakobym ja wchodził do budynku
    używając przy tym klucza do bramy. Poprosiłem o wskazanie tych osób i
    tego również mi odmówiono.

    Chciałbym pozwać moją "UKOCHANĄ" SM i zwracam się o pomoc do grupowiczów.

    Z poważaniem mauser50

  • 2. Data: 2009-03-29 17:47:52
    Od: c...@p...onet.pl

    On 29 Mar, 13:57, mauser50 <m...@-...com> wrote:
> [...]
    > tego również mi odmówiono.
    >
    > Chciałbym pozwać moją "UKOCHANĄ" SM i zwracam się o pomoc do grupowiczów.

    kup sobie dobrą wiertarkę akumulatorową i każdorazowo rozwiercaj zamek
    i wchodź - i niech oni Cię skarżą :-)
    pierwszym razem będziesz musiał zamowić usługę u "rzemieślnika", a po
    przeszkoleniu sam sobie poradzisz.
    M.