  • Data: 2011-08-03 11:37:46
    Temat: Re: Jak się uchronić przed komornikiem?
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-03 13:30, Bartosz pisze:

    > Wybiegając trochę poza temat a czy jesli komornik niezgodnie z prawem uzyje swojej
    wpładzy np zajmnie ŚWIADOMIE rzeczy nie należące do dłużnika co zostało by
    potwierdzone sadownie to nie można mu cywilnie proces założyć o odszkodowanie,
    zniesławienie itp?

    Trzaby trochę poguglać, ale pewno da się znaleźć, że komornik egzekwując
    dług ~1mln zajmuje np. fabryczkę o wartości wg faktur ~10mln, sprzedaje
    ją tego samego dnia komu-trza za 2mln i żadna krzywda mu się nie dzieje.
    Myślę, że to standard w naszym "praworządnym" "państwie". A, że
    przekroczył uprawnienia... Może mu to loto i nie musi już pracować, albo
    pracuje w tej fabryczce jako dyrektor :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.