  • Data: 2011-08-03 12:35:47
    Temat: Re: Jak się uchronić przed komornikiem?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/3/2011 6:30 AM, Bartosz wrote:
    > Jeśli masz notarialnie przyznane że ten pokój należy do ciebie to nei musisz
    otwierać i nic nie zapłacisz nie martw się.

    a skad to wziąłes z tym notarialnie?

    > Nieprawda. Mam kolege komornika. Teoretycznie może tak zrobić ale wtedy przekroczy
    swoje uprawnienia.

    to musialby byc bardzo uposledzony komornik, zeby nie moc uzasadnic
    swojego dzialania w takim przypadku.

    > Wybiegając trochę poza temat a czy jesli komornik niezgodnie z prawem uzyje swojej
    wpładzy np zajmnie ŚWIADOMIE rzeczy nie należące do dłużnika co zostało by
    potwierdzone sadownie to nie można mu cywilnie proces założyć o odszkodowanie,
    zniesławienie itp?

    jakie znieslawienie?

    ewentualnie odszkodowanie i to tez zwykle nie wiadomo za co.
    bo terminy na powodztwo przeciwegzekucyjne sa krotkie i zwykle sie zdazy
    zanim komornik cos sprzeda. A jak sie sprzeciwu nie wnioslo to klamka
    zapadla.

    cos jak z mandatem, jak go podpiszesz to jestes winny chocbys danego
    czynu w rzeczywistosci nie popelnil.