  • Data: 2011-08-03 11:30:17
    Temat: Re: Jak się uchronić przed komornikiem?
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tak
    >
    > A, jeśli go nie otworzę?
    >
    > to sobie sam otworzy w asyscie policji jak nie od razu to na nastepny
    > dzien, a ty zarobisz z 500 zl za utrudnianie pracy komorniowi na dzien
    > dobry.

    Jeśli masz notarialnie przyznane że ten pokój należy do ciebie to nei musisz otwierać
    i nic nie zapłacisz nie martw się.
    A jeśli nie masz tego na PAPIERZE no to lepiej po dobroci z komornikiem bo jak się
    uprze może wszystko a ty potem sadownie będziesz musiał odzyskiwać swoje rzeczy.
    O ile wczesniej ich nie sprzeda :P

    > Nie. Komornik moze zrobic co zechce.
    > W wiekszosci przypadkow nawet nie bedzie chcial z tobą rozmawiac.
    > wowczas dowody przedstawisz w sadzie.
    > jak przegapisz termin to klamka zapadła.

    Nieprawda. Mam kolege komornika. Teoretycznie może tak zrobić ale wtedy przekroczy
    swoje uprawnienia.
    A jak bezprawnie zajmnie to możesz dodatkowo poza sądem zlożyć skargę do dodatkowo do
    krajowej rady komorniczej.

    Wybiegając trochę poza temat a czy jesli komornik niezgodnie z prawem uzyje swojej
    wpładzy np zajmnie ŚWIADOMIE rzeczy nie należące do dłużnika co zostało by
    potwierdzone sadownie to nie można mu cywilnie proces założyć o odszkodowanie,
    zniesławienie itp?