  • Data: 2011-08-02 14:35:20
    Temat: Re: Jak się uchronić przed komornikiem?
    Od: Anonymous <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-08-01 22:01, witek wrote:

    > oświadczyć głośno komornikowi, że to jest twój pokój i rzeczy tam
    > znajdujące się należą do ciebie i nie ma tam żadnych rzeczy należących
    > do dłużnika.
    > Najlepiej, żeby taki pokój był zamykany i nikt inny nie miał możliwości
    > wejścia jak cie nie ma.
    > Komornik może odstąpić od zajęcia rzeczy w takim pokoju, ale nie musi.
    > Np. mogą intersować go meble, które niekoniecznie muszą należeć do ciebie.
    >
    > Najlepiej to mu przedstawić fakturę zakupu rzeczy, które go interesują.
    > Jak komornik się uprze to nic mu nie zrobisz. W ciągu jak pamietam 7 dni
> [...]

    Jeszcze jedna sprawa mnie zastanawia.

    Rodzic A posiada dług. Rodzic B posiada pewne wartościowe
    rzeczy/oszczędności na koncie. Rodzice nie mają rozdzielności
    majątkowej. Czy komornik może zająć rzeczy/oszczędności zgromadzone na
    koncie rodzica B, nawet wtedy, kiedy rzeczy/oszczędności zgromadzone na
    koncie należą do rodzica B?